AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Som emne sier så gjorde jeg og kjæresten min det slutt Igår. Har bare gråter siden. Hun sier det er pga studier og hun ikke har tid. Men hun er på en gruppe på Facebook, hvor hun legger til mennesker hele tiden. De siste gangene vi har snakket har hun kun snakket om den personen hun har lagt til, og snakker med. Vi har hatt et ærlig og åpent forhold men nå tviler jeg på henne. Hun virker så kald og hun har ingenting å si når jeg har gråter og fortalt hva jeg føler. Hun skriver også "puss" " fordi du hat hjernen, er så kul,og flere ting " til denne personen på Facebook.. Hvordan går det Ann å være så følelsesløs og kald mot en hun sier hun elsker og en hun har lagt masse fremtidsplaner med.. Vet ikke hva jeg vil ha ut av dette innlegget, kanskje sympati, eller bare at noen hjelper meg å forstå når hun ikke hjelper meg. Anonymous poster hash: 8fc17...c24
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Hvor gammel er dere? Har opplevde det her 2 ganger før, men skal love deg en ting. Hvis du bare reise deg opp igjen, slutt å skrik å heller nyt dagene fult ut som singel, så finner du deg nok en annen. Vær glad du slapp fremtiden med en så kald person som hu? Nu vet du hvem hun egentlig er, å hva hun kan stelle igang. Du skal være trist glad. Anonymous poster hash: 5e627...564
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Den som slår opp forteller ALDRI hele sannheten uansett. Har dumpet og blitt dumpet nok ganger til å vite at man prøver å skåne den man gjør det slutt med så godt man kan. Jeg har også sluttet å prøve finne sannheten hos den man blir dumpet av. Ofte er det vanskelig å forklare en følelse også. Man bare vil ikke mer, og kan ikke sette ord på det. Da prøver man finne plausible grunner for å gjøre det legitimt. Tørk tårene etterhvert, reis deg og gå videre. Livet går videre. Jeg lover! Anonymous poster hash: 2a4f6...35b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå