Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hodestups forelsket i en jeg har møtt kun èn gang. Vi møttes via felles venner, så begynte vi å prate på nettet. Vi snakket med hverandre på kamera i blant, men det ble bare oftere og oftere. Jeg har kjent han i knapt 3 måneder, og det er skremmende at en person kan bety så mye på så kort tid. Jeg er ikke en følsom person, jeg har lite kontakt med familie og har ingen nære venner(ergo jeg er ikke vant til å snakke om følelser eller å ha noen som bryr seg om meg, eller som jeg bryr meg om), men han snudde verdenen min. Jeg er veldig dårlig psykisk, men han får meg til å fnise som ei ungdomsskolejente og smile uten stopp. Han gjør meg glad rett og slett. Glede er ikke noe jeg har følt på lenge. Jeg er så forelsket. Men jeg er også redd. Jeg har stolt på og elsket mennesker før, men de har alltid vendt ryggen til meg til slutt. Vi to er veldig forskjellige. Han er ikke redd for å si at han er glad i meg eller at jeg er pen. Han er nydelig og han betyr mye for meg, men jeg tør ikke å si noe. Jeg får det ikke til rett og slett. Han er så flott, han kan få hvem som helst,så jeg skjønner ikke hvorfor han skulle velge akkurat meg. Det føles ut som en stor vits at noen som han skulle velge noen som meg

Anonymous poster hash: 24e62...37c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...