Vanillalilla Skrevet 13. januar 2014 #1 Skrevet 13. januar 2014 Jeg må bare få dette ut et sted. Det har skjedd noe som i mine øyne føles helt absurd. For å først forklare overskriften: Jeg skriver "kjærlighet" siden det er slik ordtaket går, og i hermetegn siden jeg er gammel nok til å vite at det handler om overfladisk tiltrekning og kjemi, heller enn kjærlighet - bare slik at dere har det i bakhodet når dere svarer. Jeg gidder ikke svare på kommentarer om at jeg er en umoden fjortis. Tilbake til tema: Jeg ble singel i oktober/novenber etter sju år i et forhold. Men emosjonelt hadde det egentlig vært over en god stund lenger enn det. I midten av desember skaffa jeg meg Tinder som et tidsfordriv etter oppfordring fra noen venner. Før jul var jeg på kaffedate med en mann - og merka fra første sekund jeg snakka med han at det aldri ville bli oss (han var kjekk og hyggelig, men ikke noe mer for meg). Etter litt random chatting med ulike menn begynte jeg å lure på å slette hele Tinder for det ble så overfladisk og teit. Det er jeg glad for at jeg ikke gjorde, fordi i sist uke kom jeg i snakk med en mann som jeg bestemte meg for å møte. Jeg var veldig usikker, følte på en måte at vi ikke var helt match etter vi hadde chatta noen dager, men drøya så lenge med å avlyse at det ble for seint. Og nå til dette mystiske og bisarre jeg snakka om - dette blir litt klisje; Han sto med ryggen til og venta på meg i baren. Han hadde opplyst om hvilke klær han hadde så jeg kjente han igjen ganske umiddelbart. Jeg mota meg opp og gikk bort og tok på armen hans for at han skulle snu seg. Og når han gjorde det så var det akkurat som jeg fikk helt sjokk.. Vi sto faktisk bare å stirra på hverandre. Og jeg antar at mitt smil var akkurat like bredt og fårete som hans. Han er ikke den kjekkeste mannen jeg har møtt, og heller ikke det jeg trodde var min "type" utseendemessig, så hva er det da som skapa den umiddelbare reaksjonen hos meg? Skinner personligheten gjennom så tydelig på folk at man ser det sånn med en gang? Nå har vi allerede vært på tre dates og det blir bare bedre og bedre jo mer jeg blir kjent med han. Han gav tidlig beskjed om at han ikke gidder å være med på "spillet" som han kaller det - som innebærer all sånn date-usikkerhet med meldinger, hvem kontakter hvem, osv. Altså er han utrolig ærlig og klar på hva han vil - og han vil "henge" med meg som han sier. Vi har også allerede snakka om mange av de viktige tingene som barn f.eks. (Ønsker du å få barn? Ja, du? Ja, ikke aktuelt med noe anna. Ok, det var veldig bra). Nå er jeg utrolig spent på hvor dette går videre altså! Jeg føler det nesten som om jeg har blitt "omvendt". Jeg har alltid vært så UTROLIG skeptisk til folk når de sier at de visste med det samme de møtte partneren sin at h*n var den rette. Men denne umiddelbare tiltrekningen jeg føler med han her er mye sterkere enn noen ting jeg har opplevd før. Var ikke slik med ekssamboeren min noen gang (selv om det var et veldig bra forhold). Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, kanskje ikke noe sted. Men det måtte bare ut. Siden det er så nytt og ferskt kan jeg liksom ikke snakke med noen andre om det heller. Over og ut fra ei som falt pladask 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Så bra! Var han veldig kjekk som alle ville ha falt for, eller bare helt vanlig slik at du føler det faktisk er noe helt spesielt at du fikk den reaksjonen? Anonymous poster hash: a62cb...acd 1
Vanillalilla Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 13. januar 2014 Så bra! Var han veldig kjekk som alle ville ha falt for, eller bare helt vanlig slik at du føler det faktisk er noe helt spesielt at du fikk den reaksjonen? Anonymous poster hash: a62cb...acd Hei! Nei, jeg ville ikke sagt at han er sånn klassisk kjekkas egentlig. Men langt ifra stygg! Jeg ble ganske overrasket over meg selv siden han ikke var sånn utseendemessig som jeg trodde var det jeg liker/faller for. Natt og dag i forhold til eksen min. Men det føltes mer som det jeg reagerte på var smilet og utstrålingen. Han sa også at han ble meget positivt overrasket når han så meg irl, sikkert derfor han smilte sånn - så ble nok en dobbel effekt av at begge ble positivt overrasket over den andres utstråling og dermed strålte mer selv.... (kronglete forklart, men likevel) Så bra :D lykke til videre! Takk, dette er spennende! :-) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå