Gå til innhold

Sa klart ifra til eksen at jeg ikke er ute etter bare sex.... Prøvde å være sterkere enn før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vel ofte vært svak, og latt meg lure og utnytte av menn som kun er ute etter sex. Har blitt så såret en rekke ganger.

Nå følte jeg at det samme som har skjedd tidligere skjer igjen. Etter at daten fikk meg til sengs, så spør han meg hele tiden om vi kan møtes hjemme hos meg. Med ord om at han håper vi kan utforske det han fantaserer om sexuellt, som bdsm, planer om gangbang, osv. Når jeg ikke svarer han, så skriver han : unnskyld. Og dette ender i at jeg har avstått fra å møte fyren på en god stund nå.

I kveld så spurte jeg han rett ut: vil du virkelig ha gangbang på ekte? Da skrev han ja , har lyst til det med deg. Tuller du, skrev jeg. Han skrev: nei, og at han trodde jeg var ei type jente som kunne være med på dette. Jeg svarte han ikke. Og da skrev han: svarer du meg ikke nå? Vit at jeg er ikke ute etter kun sex med deg hvis det er det du føler. Jeg skrev: Jeg ser ingen fremtid i å ha kontakt med en som kun vil ha sex og thats it. Jeg har andre verdier. Også skrev jeg at kjærlighet og sex er det beste jeg vet. Da skrev han bare : godnatt. Og da skrev jeg tilbake : godnatt, og lykke til med det du drømmer om.

Hva synes dere om dette?

Jeg synes at jeg var sterk nå, og flink! For jeg har gitt etter for mange menn som behandlet meg som kun et leketøy, helt siden bruddet med min samboer for to år siden. Jeg ønsker å få livet på rett vei. Er jeg på rettere vei igjen nå?

Anonymous poster hash: d6184...e8a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du var flink :) Hold deg unna mennesker som ikke har de samme verdiene som deg :)

Anonymous poster hash: ba195...74b
  • Liker 2
Skrevet

Den fyren er ikke helt god. Vær glad og fortsett med å holde deg unna ham.

Skrevet

Bra gjort! Så la du sikkert merke til at han prøvde å få deg til å tro at han ikke bare var ute etter sex, og du avslo likevel fordi du gjennomskuet det. Du er på rett vei.

Anonymous poster hash: 46115...e34
  • Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Du er tydeligvis på rett vei ja. Hold deg på den videre :)

Skrevet

Trådstarter: tusen takk folkens. Ja jeg føler dette var et stort fremsteg av meg. Jeg følte at jeg har blitt så ekkelt behandlet før at jeg ble dårlig psykisk av det. Jeg fikk konstant angst og ble veldig deprimert. Dette presset meg til å si klart i fra til daten. Selv om vi har hatt sex, så gidder jeg ikke å fortsette å bruke noe som helst tid på en som det overhodet ikke er noe verdifull fremtid i. Han svarte meg på en helt stokk dum måte. Og jeg tenkte : jeg er ikke redd lenger for å bli avvist selv, jeg er ikke redd for å ikke ha noen der, for jeg har i bunn og grunn bein i nesa, og vil holde meg frisk psykisk. Dermed så sto jeg for mine innerste meninger. Og sa at han måtte få ha sine. Men at jeg overhodet ikke vil ha noe gangbang inreal, eller kun sex om det er det han vil. Og det er jo det inntrykket jeg får av hans handlinger. Føler meg bedre, og etter at jeg sluttet å møte han så har jeg følt meg på bedrings vei psykisk. :)

• Liker 2
Skrevet

Han sier at han ikke er bare ute etter sex, og ville møtes i dag hjemme hos meg. Da forklarte jeg hva jeg søkte, og spurte om han ville gå tur? Det gidder jeg ikke. Kan vel bare komme hjem til deg vel, sa han. Men når han ikke gidder å gå en tur eller gjøre andre ting enn det å gå hjem til meg så tyder det på at det er kun sex han ønsker....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...