AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hei hei! Jeg har en venninne som har vært av og på vennskap i mange år. Feks har vi ikke snakket sammen på flere måneder før jeg plutselig får en julepakke i posten av henne, som kom nå etter jul. Jeg ringte selvsagt, vi tar alltid opp tråden der den sluttet, og takket for gaven, vi fikk kontakt igjen. I dag fikk jeg en tekstmelding hvor hun spør om jeg likte gaven, og vi chattet om det. Så skriver hun "jeg regner med min julegave er like om hjørnet da :P" Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde kjøpt henne noe, og at hennes gave var uventet, men meget satt pris på.. Da sier hun "ok, det viser hvor lite gode venner vi er, hade da". Hun har slettet meg fra facebook, og svarer hverken på sms eller telefon.. Er ikke dette litt merkelig? Anonymous poster hash: 6b0f7...c50
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2014 #2 Skrevet 13. januar 2014 Det der hadde jeg gitt blanke i, hvis jeg var deg. Ler og ler. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Good riddance Anonymous poster hash: a99b4...703
GammelKaktus Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Det er jo helt sær oppførsel på et voksent menneske... Hadde jeg hatt en venninne som oppførte seg sånn så hadde jeg egentlig bare vært glad jeg var kvitt henne
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 OK, ikke bare jeg som mener det da. Ja, hun er et voksent menneske, 32 år til og med.. Anonymous poster hash: 6b0f7...c50 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Hvis hun ikke er på et veldig mørkt sted akkurat nå, så håper jeg for hennes skyld hun er 12 år. Anonymous poster hash: 0fd06...b7a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 OK, ikke bare jeg som mener det da. Ja, hun er et voksent menneske, 32 år til og med.. Anonymous poster hash: 6b0f7...c50 Uffda. Får håpe hun lærer seg mer modne måter å kommunisere at hun savner noe fra vennene sine. Anonymous poster hash: 0fd06...b7a
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Hvis hun ikke er på et veldig mørkt sted akkurat nå, så håper jeg for hennes skyld hun er 12 år. Anonymous poster hash: 0fd06...b7a Fin måte å si det på.
Gjest Blomsterert Skrevet 13. januar 2014 #10 Skrevet 13. januar 2014 Du trenger vel strengt tatt ikke spørre om det er litt merkelig? Må bare le. Tragikomisk med slikt
Gjest caramiacaramella Skrevet 13. januar 2014 #11 Skrevet 13. januar 2014 Hun hørtes utrolig barnslig ut. Det kan jo hende det ligger noe annet til grunn da, kanskje hun fikk veldig få julegaver i år og føler seg ensom og venneløs? Men det var jo uansett en veldig umoden måte å ta det opp på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå