Gå til innhold

Venninne fikk ikke julegave og dumper meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg har en venninne som har vært av og på vennskap i mange år. Feks har vi ikke snakket sammen på flere måneder før jeg plutselig får en julepakke i posten av henne, som kom nå etter jul.

Jeg ringte selvsagt, vi tar alltid opp tråden der den sluttet, og takket for gaven, vi fikk kontakt igjen.

I dag fikk jeg en tekstmelding hvor hun spør om jeg likte gaven, og vi chattet om det.

Så skriver hun "jeg regner med min julegave er like om hjørnet da :P"

Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde kjøpt henne noe, og at hennes gave var uventet, men meget satt pris på..

Da sier hun "ok, det viser hvor lite gode venner vi er, hade da".

Hun har slettet meg fra facebook, og svarer hverken på sms eller telefon..

Er ikke dette litt merkelig?

Anonymous poster hash: 6b0f7...c50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der hadde jeg gitt blanke i, hvis jeg var deg. Ler og ler.

• Liker 1
Skrevet

Good riddance

Anonymous poster hash: a99b4...703
Skrevet

Det er jo helt sær oppførsel på et voksent menneske... Hadde jeg hatt en venninne som oppførte seg sånn så hadde jeg egentlig bare vært glad jeg var kvitt henne :)

Skrevet

OK, ikke bare jeg som mener det da. Ja, hun er et voksent menneske, 32 år til og med..

• Liker 1
Skrevet

Hvis hun ikke er på et veldig mørkt sted akkurat nå, så håper jeg for hennes skyld hun er 12 år.

Anonymous poster hash: 0fd06...b7a
Skrevet

OK, ikke bare jeg som mener det da. Ja, hun er et voksent menneske, 32 år til og med..

Uffda. Får håpe hun lærer seg mer modne måter å kommunisere at hun savner noe fra vennene sine.

Skrevet

Hvis hun ikke er på et veldig mørkt sted akkurat nå, så håper jeg for hennes skyld hun er 12 år.

Fin måte å si det på.

Skrevet

huff sier jeg bare... noe så sært.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Du trenger vel strengt tatt ikke spørre om det er litt merkelig?

Må bare le. Tragikomisk med slikt :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Hun hørtes utrolig barnslig ut. Det kan jo hende det ligger noe annet til grunn da, kanskje hun fikk veldig få julegaver i år og føler seg ensom og venneløs? Men det var jo uansett en veldig umoden måte å ta det opp på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...