AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er sånn at jeg ikke har noe som helst imot å høre om andres liv og deres dagligdagse oppgaver og lignende. Kan lytte og komme med noe lunde konstruktiv tilbakemelding. Men. Når det kommer til å snakke om meg selv så hater jeg det, det har litt med at jeg ikke har noe spesielt å snakke om. Lever et nokså kjedelig liv og derfor føler jeg ikke får å dele så mye om meg selv. Folk ser kanskje på det som at jeg er en veldig privat person og holder kortene tett inntil meg. Men hovedgrunnen er at jeg som sagt ikke har så veldig mye å si om meg selv. Så over til spørsmålet og poenget med tråden. Hva mener dere som er på den andre siden, som liker å snakke om seg selv men kanskje reagerer når dere møter en som vil snakke minimalt om seg selv. Er ikke sikker dette er noe problem en gang, eller jo jeg tror det er en problem med meg at jeg er så lukket. Men hadde vært kjekt å høre fra motparten om du kan kalle personen for det. Håper poenget mitt kom fram =) Anonymous poster hash: 70f94...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå