AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har begynt å tenke litt på valentinsdagen. Og på valentinsdagen har meg og kjæresten kun vært sammen i 1,5mnd. Så jeg synes det blir litt voldsomt med dyr klokke osv. Men jeg vil jo gi en liten personlig ting fordi om Så derfor lurer jeg på om dere har noen tips? Tror ikke vi tar den helt ut den dagen. Går vel ut å spiser eller lager mat sammen hjemme. Han er en litt romantisk type om det har noe å si. Anonymous poster hash: 22ea0...d1e
Gjest Summers Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 (endret) House of Cards 2 kommer på valetinsdag. Netflix i gave? Endret 12. januar 2014 av Summers
whoppii Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Når er den dagen. Hahaha.. glemmer alltid slikt
Gjest Awzm me Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Hvor gamle er dere? Du kan lage et hjemmelaget kort hvor du skriver om hva du føler for han, eller noe. Det er vel "valentine-tradisjonen" og så dra ut på en romantisk middag. Trenger ikke gjøre noe mer ut av det, enn det. Spesielt ikke når man har vært sammen i så kort tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå