AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er litt interessert i en gutt/mann og lurer på hvilken fremgangsmåte jeg skal bruke? Jeg kjenner han ikke så godt. Vi bor i samme by og synes det er vanskelig å bare skulle invitere på date? Hva gjør man egentli? Anonymous poster hash: c3e38...aad 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 inviterer han på en date. easy peasy, finn ut hva du vil invitere han med på for så å send en melding med hvor du inviterer han med på dette. Da får du vite alt du trenger å vite om han er interessert eller ikke. Du kan jo alltids bare leve i den drømmen om at han var veldig interessert i deg - men at ingen av dere turte å gjøre noe med det :/ Ofte blir det også faktisk akkurat slik! Anonymous poster hash: 06d60...05f 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 inviterer han på en date. easy peasy, finn ut hva du vil invitere han med på for så å send en melding med hvor du inviterer han med på dette. Da får du vite alt du trenger å vite om han er interessert eller ikke. Du kan jo alltids bare leve i den drømmen om at han var veldig interessert i deg - men at ingen av dere turte å gjøre noe med det :/ Ofte blir det også faktisk akkurat slik!Anonymous poster hash: 06d60...05f Jeg føler at en date er så "amerikansk". Har ingen erfaring med "dating" fra tidligere og har truffet mine tidligere kjærester via venner og fest. Anonymous poster hash: c3e38...aad 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Nei, sånt funket sikkert veldig bra 50 år siden. Men nå gjelder helt andre ting. Normen i dag er vel at du kan invitere han hjem til deg, erte han (på en litt flørtete måte), eller snakke med en av hans nære venner og spørre om du er singel. Sånt sprer seg raskt, og han får sikkert høre om det etterhvert og senere invitere deg ut eller noe. Det sistnevnte passer nok best for din situasjon, bare sørg for å snakke til en av hans nærmeste venner. Jeg gjorde det samme men det viste seg at han jeg snakket med likte meg og var ikke så mye sammen med han jeg likte. Så den gikk litt skeis for meg da Anonymous poster hash: 129ea...e3d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Nei, sånt funket sikkert veldig bra 50 år siden. Men nå gjelder helt andre ting. Normen i dag er vel at du kan invitere han hjem til deg, erte han (på en litt flørtete måte), eller snakke med en av hans nære venner og spørre om du er singel. Sånt sprer seg raskt, og han får sikkert høre om det etterhvert og senere invitere deg ut eller noe. Det sistnevnte passer nok best for din situasjon, bare sørg for å snakke til en av hans nærmeste venner. Jeg gjorde det samme men det viste seg at han jeg snakket med likte meg og var ikke så mye sammen med han jeg likte. Så den gikk litt skeis for meg da Anonymous poster hash: 129ea...e3d Har snakket litt med han selv, og det har definitivt vært en flørtende tone mellom oss. Samtidig føler jeg meg så dum om jeg skulle skrive til han "vil du ha besøk?". Jaa, selvsakt kunne jeg gjort det, det er bare jeg som har så dårlig tolmodighet Anonymous poster hash: c3e38...aad
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Har snakket litt med han selv, og det har definitivt vært en flørtende tone mellom oss. Samtidig føler jeg meg så dum om jeg skulle skrive til han "vil du ha besøk?". Jaa, selvsakt kunne jeg gjort det, det er bare jeg som har så dårlig tolmodighet Anonymous poster hash: c3e38...aad Dekk over invitasjonens egentlige hensikt da. Du kan trenge hjelp med å studere, noe i huset er ødelagt, du kjeder deg og venninene dine er opptatt, osv... Bare gjør det litt lekent, ikke røp hensikten med en gang. Han finner etterhvert ut av det og gjør et trekk selv.Anonymous poster hash: 129ea...e3d
Gjest .-L-. Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Vel hvis du tar kontakt så holder egentlig det. Er jeg interessert vil jeg hjelpe henne med å føre samtalen. Tar etter hvert over også. Hvis ikke jeg er interessert hjelper jeg ikke med å føre samtalen og den dør naturlig ut. Damer som har vært avstandsforelsket/betatt i meg har adda meg på face og prøvd å snakke forsiktig først. Dypper tåen ned i vannet for å sjekke om det er varmt Synes det er veldig greit jeg. Endret 13. januar 2014 av .-L-. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Jeg føler at en date er så "amerikansk". Har ingen erfaring med "dating" fra tidligere og har truffet mine tidligere kjærester via venner og fest.Anonymous poster hash: c3e38...aad Spør om å finne på noe sammen. Det er ikke vanskeligere enn som så. Anonymous poster hash: c5420...a3e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Vel hvis du tar kontakt så holder egentlig det. Er jeg interessert vil jeg hjelpe henne med å føre samtalen. Tar etter hvert over også. Hvis ikke jeg er interessert hjelper jeg ikke med å føre samtalen og den dør naturlig ut. Damer som har vært avstandsforelsket/betatt i meg har adda meg på face og prøvd å snakke forsiktig først. Dypper tåen ned i vannet for å sjekke om det er varmt Synes det er veldig greit jeg. Vi bor i samme by, men treffes sjelden. Så den kontakten vi har blir over facebook i første omgang da ja, jeg snakket med han for noen dager siden. Helt vennlig samtale hvor han hjalp veldi til å føre samtalen vidre å da mener du at det er en liten interesse der?Anonymous poster hash: c3e38...aad
Gjest .-L-. Skrevet 14. januar 2014 #10 Skrevet 14. januar 2014 Vi bor i samme by, men treffes sjelden. Så den kontakten vi har blir over facebook i første omgang da ja, jeg snakket med han for noen dager siden. Helt vennlig samtale hvor han hjalp veldi til å føre samtalen vidre å da mener du at det er en liten interesse der? Anonymous poster hash: c3e38...aad Jeg kan bare svare for meg selv. Fører jeg samtalen videre er jeg nyskjerrig og interessert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå