AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 De små tegnene på at han vil bli mer kjent utenom senga... Hva skal jeg se etter uten å gruble meg ihjel? Takknemlig for svar Anonymous poster hash: bfeb2...2d4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Fuckfriend Anonymous poster hash: 98725...549
agg Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Når man leser FF på kg tenker man jo automatisk Fotballfrue, men antar ut fra konteksten at det er en fuckfriend 11
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 huff jeg trodde du mente fotballfrue.. hehe :D Lest for mye om henne her i det siste.. ;D Anonymous poster hash: cf24e...d77 2
Gjest Summers Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 De små tegnene på at han vil bli mer kjent utenom senga... Hva skal jeg se etter uten å gruble meg ihjel? Takknemlig for svar Anonymous poster hash: bfeb2...2d4 Du synes ikke at det er et dårlig tegn at du grubler mye på dette? 3
Gjest RompeRusk Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Det at tråden har over 20 lesere, tyder vel bare på at man tenker FF betyr fotballfrue
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Trodde det var om fotballfrue jeg Anonymous poster hash: bfae0...a7e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Åååååå har du et forhold med FotballFrua???!! HAHAHAHA! Anonymous poster hash: 8ef62...b81
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Du synes ikke at det er et dårlig tegn at du grubler mye på dette? Nei! Ts.Anonymous poster hash: bfeb2...2d4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 FF bør vist få seg et nytt bloggnavn. FuckFriend er IKKE et godt bloggnavn..... Anonymous poster hash: 8ef62...b81
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #12 Skrevet 13. januar 2014 De små tegnene på at han vil bli mer kjent utenom senga... Hva skal jeg se etter uten å gruble meg ihjel? Takknemlig for svar Anonymous poster hash: bfeb2...2d4 Hadde vært kjekt med litt mer info, men OK, her er tegn på interesse utover sex (som han allerede vet han kan få/ha med deg): At han tar mye på deg utenom senga/ sexen, måten han ser på deg på, han prøver å få deg til å bli lengst mulig, han prøver å imponere deg, han tenker mye på deg og kontakter deg eventuelt mye (akkurat det er avhengig av hva han tenker at du tenker om han gjør det)., han lager kanskje frokost til deg? mm. Anonymous poster hash: d8b60...752
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2014 #13 Skrevet 13. januar 2014 FF bør vist få seg et nytt bloggnavn. FuckFriend er IKKE et godt bloggnavn..... Anonymous poster hash: 8ef62...b81 Lag en blogg med det navnet du, og la oss få vite om du blir en bloggehit.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #14 Skrevet 13. januar 2014 Hadde vært kjekt med litt mer info, men OK, her er tegn på interesse utover sex (som han allerede vet han kan få/ha med deg): At han tar mye på deg utenom senga/ sexen, måten han ser på deg på, han prøver å få deg til å bli lengst mulig, han prøver å imponere deg, han tenker mye på deg og kontakter deg eventuelt mye (akkurat det er avhengig av hva han tenker at du tenker om han gjør det)., han lager kanskje frokost til deg? mm.Anonymous poster hash: d8b60...752 Alt det der gjør min ff, men han har ingen slike følelser for meg. Han er bare en grei kar Så det trenger ikke bety noe som helst.Anonymous poster hash: cfb79...104
Mannemann85 Skrevet 13. januar 2014 #15 Skrevet 13. januar 2014 Vanlige tegn jeg har opplevd på kvinner er når de prøver å be meg med på kafe/gå på tur sammen etc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #16 Skrevet 13. januar 2014 Alt det der gjør min ff, men han har ingen slike følelser for meg. Han er bare en grei kar Så det trenger ikke bety noe som helst.Anonymous poster hash: cfb79...104 Da er det nok du som ikke helt har tatt hintet enda Anonymous poster hash: d8b60...752
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #17 Skrevet 13. januar 2014 Hadde vært kjekt med litt mer info, men OK, her er tegn på interesse utover sex (som han allerede vet han kan få/ha med deg): At han tar mye på deg utenom senga/ sexen, måten han ser på deg på, han prøver å få deg til å bli lengst mulig, han prøver å imponere deg, han tenker mye på deg og kontakter deg eventuelt mye (akkurat det er avhengig av hva han tenker at du tenker om han gjør det)., han lager kanskje frokost til deg? mm. Anonymous poster hash: d8b60...752 Alt det der gjør min ff, men han har ingen slike følelser for meg. Han er bare en grei kar Så det trenger ikke bety noe som helst.Anonymous poster hash: cfb79...104 Min også.. Men han vil ikke noe mer, til min frustrasjon Anonymous poster hash: cef47...f14 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #18 Skrevet 13. januar 2014 Hva er FF? Fotballfruen Anonymous poster hash: e0d44...a02
paz Skrevet 13. januar 2014 #19 Skrevet 13. januar 2014 Enig med Summers. At du grubler over dette og tenker på det er jo et tegn på at kanskje DU er interessert? Hadde du ikke brydd deg om han/henne hadde det vel ikke vært noe du gikk og tenkte på.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #20 Skrevet 13. januar 2014 Hadde vært kjekt med litt mer info, men OK, her er tegn på interesse utover sex (som han allerede vet han kan få/ha med deg): At han tar mye på deg utenom senga/ sexen, måten han ser på deg på, han prøver å få deg til å bli lengst mulig, han prøver å imponere deg, han tenker mye på deg og kontakter deg eventuelt mye (akkurat det er avhengig av hva han tenker at du tenker om han gjør det)., han lager kanskje frokost til deg? mm.Anonymous poster hash: d8b60...752 Jo kanskje litt lite info, men tenkte jeg ble klokere om noen av de tegnene jeg har sett/merket ble nevnt her uten at jeg har skrevet det.. Etter han forsto at jeg ikke har intensjon om å være singel for alltid, at jeg heller er mer "forholdsperson" har han blitt "dypere" enn før. ( jeg har hele tiden sagt at jeg har det så bra alene) Han snakker mer om framtiden og da mener jeg at han nevner ting "vi må gjøre" Samtidig har han og spurt om jeg skal på datingsider å "finne noen" Jeg svarte da at jeg har mer tro på å møte noen "i det virkelige liv" og at jeg håpet "den rette" bare dukker opp av intet en dag, Han svarte : ja enn om det hadde vært så enkelt, det ble oss to til slutt likevel" Han er han opptatt av om jeg skal på Han har bestandig vært flink med kompliment på mer enn bare utseende (ting jeg gjør, tanker ol) Lange, litt lengsesfulle blikk og mye berøring utenom sex.( stryker på skulder, arm, hår, kinn) Han viser omsorg, passer på at jeg har det bra. Feks; Sist han kjørte meg hjem sto han og ventet til jeg hadde kommet meg inn før han kjørte, fordi han så en mann gikk etter meg (dette sa han senere) Jeg er litt "kaldere" og har ikke vist noe "interesse" utenom sexen. Jeg er ikke særlig flink til å gi kompliment, men prøver å si noe tilbake når anledningen byr seg. Grunnen til det er fordi "vi skal jo bare være FF" så jeg er litt redd for at en av oss skal føle noe. Jeg har "kontroll" på mine egne følelser, men så ser/ hører jeg ting hver gang vi møtes. Nå ser jeg at han er mer forsiktig en før, samtalene er litt lengere og har mer innhold som er mer personlig enn før. Vi har kjent hverandre rundt et år nå og hadde jeg ikke hatt noe interesse av han hadde vi nok ikke vært FF heller.. Når jeg kjenner på følelsen av at han kanskje vil noe mer, er det klart jeg lurer på hva slags tegn jeg skal se etter så jeg ikke ødelegger hele greia ved å mistforstå.. TsAnonymous poster hash: bfeb2...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå