Gå til innhold

Bukser til kraftig jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Min tre år gamle datter har noen ekstra former, og jeg sliter med å finne bukser som kan være fine på. så lenge bleie var på, var det liksom ikke noe spørsmål, men nå er den av for godt, og nå vil vi begynne å bruke bukser, i alle fall når vi nærmer oss våren.

Noen som har tips på bukser som er gode og vide både i livet og lårene? Stretch går jo selvfølgelig det også, men hadde vært moro med en dorngeribukse el også.

Bruker vanligvis 104, i noen klær er vi oppe i 110.

Håper noen forstår meg og kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ellos har bukser som er beregnet for barn som er litt større..

(du burde egentlig ha tatt tak i problemet i stedet for å kjøpe klær for kraftige barn. 116 er ganske stort for en 3-åring…det er jo beregnet for en 5-6åring)

Anonymous poster hash: 6fc5a...3c2
  • Liker 7
  • 3 uker senere...
Skrevet

Takk for svar!

Og bare for å forsvare meg selv litt... Ho bruker fortsatt 86/92, mye i 98, men for å tenke praktisk og økonomisk kjøper vi mest 104 til ho nå. Kun kraftig i rumpepartiet, men sjekker Ellos hva slags bukser de har der.

Takk for innspill!

Skrevet

Men kjære vene, en 3-åring som bruker 92/98 er da vel ikke stor? :klo: Barn er ulike, akkurat som oss voksne. Noen er bredere over skuldrene enn andre, noen er lengre i ryggene enn andre, og noen har større rumpe enn andre. Det at en 3-åring også bruker 104 er da helt normalt. Min 2-åring (som forøvrig er veldig lang i ryggen og finnes ikke tykk i det hele tatt) må opp i 104 i vårdress i år.

Cubus har fine ''dongeribukser'' med strikk i livet. Ellers kan du jo kjøpe dongeribukser på gutteavdelingen. Der er de ofte litt videre enn disse slim-jeansene.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har kjøpt myke dongeribukser med strikk i livet og strikk i beina til min datter :-)

Skrevet

Polarn o Pyret er vel ganske romslige i størrelsen?

Anonymous poster hash: 70614...f07
Skrevet

Name it har noen bukser som kanskje kan passe!

Skrevet

Name It har veldig trange bukser er min erfaring. Vi bruker og mye jeans med strikk i bein og liv, da passer de lenge og gjør ikke noe om de er litt store i begynnelsen. Min gutt på snart 3 har brukt 104 siden sommeren, og da var han bare 2,5. Han er nå 103cm så veldig høy, må opp i 110 i vårklær og det skal jo liksom være 5 år. Alle barn er forskjellige og ingenting er riktig og galt.

Anonymous poster hash: 2d890...53f

Skrevet

Lurer på det samme. Har en kraftplugg av en toåring som trenger 98/104 pga vidden men 92 pga lengden. Nå går han med bukser som er rullet/brettet opp...

Anonymous poster hash: 7130e...c01

Skrevet

NameIt-klær er veldig smale!

Jeg kjøpte faktisk en supermyk bukse i skikkelig dongeristoff i går, på H&M. :jepp: Det var i gutteavdelingen, sånn med strikk i livet og rundt anklene.

Skrevet

Ungene mine hater dongeribukser, og det gjorde jeg selv også som barn (uansett om det er stretchy!). Fine bukser er joggebukser, fleecebukser og andre type stoffbukser, evt vanlige tights.

Anonymous poster hash: 67c9e...e6e
Skrevet

Vi har motsatt "problem" med jenta vår, og hun kan ikke bruke bukser fra cubus, for de blir for vide og ser da slaskete ut.

Pomp de lux (skrives sånn tror jeg) Har jo hatt sånne "ballong"bukser før hvertfall. De har jo strikk i bena og livet og passer alle fasonger:-)

Skrevet

Ellos har bukser som er beregnet for barn som er litt større.. (du burde egentlig ha tatt tak i problemet i stedet for å kjøpe klær for kraftige barn. 116 er ganske stort for en 3-åring…det er jo beregnet for en 5-6åring) Anonymous poster hash: 6fc5a...3c2

Men ts skriver jo ikke noe om str 116... At en 3-åring bruker 104 e da vel ikke så unormalt? :klo:

Men ts, kan du ikke bare kjøpe større bukser og så brette opp i beina? Syns de fleste barnebukser kan brukes med oppbrett. Og så unngå sånne skinnyvarianter.

Skrevet

Name it har fine ballongbukser som passer fint både til smale og brede.

• Liker 1
Skrevet

cubus sine klær er store i str og har "baggy" bukser.

Anonymous poster hash: d9511...37b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...