mjau86 Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Noen som kan anbefalle en bar/pub med gåavstand fra Karl Johans gate? Må være "aktiviteter" der som biljard, karaoke, spill. Den må også ha åpent fra ca kl 15/16 på dagen. Eller finnes det noen spill-lokaler med gamle og nye spillmaskiner/spill automater. Endret 12. januar 2014 av mjau86
Ian Skrevet 13. januar 2014 #3 Skrevet 13. januar 2014 Sentrum Bowling har 5 biljardbord og 8-10 bowlingbaner med bar og pizzaservering. Ligger ved Sentrum Scene
Gjest Inggolf Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Colonel Mustard!! Biljardbord og karaoke finner man ikke der, men kombinasjonen av fantastisk øl og et bredt utvalg av brettspill er uslåelig Om det er for seint angående denne forespørselen i tråden, så vet du (og dere andre som leser) det til neste gang!
mjau86 Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2014 (endret) Tusen takk for tips! Tilt ser jo veldig bra ut. Har de drinker også eller kun øl? Endret 10. april 2017 av mjau86
Gjest Inggolf Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Tusen takk for tips! Tilt ser jo veldig bra ut. Har de drinker også eller kun øl? Bare kom med flere tips innen fredag Nei, drinker er det dårlig med (tror jeg ihvertfall? Har ikke lagt merke til drinker der, men jeg har ikke sett etter det heller). Men vin serverer de da, både rød og både hvit og både rosè
mjau86 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #7 Skrevet 15. januar 2014 Hvor er det best å parkere når man skal på Tilt? Hva heter fesk det nærmeste parkeringshuset? Tør ikke parkere i gata i oslo. Jeg er ikke fra oslo å synes folk kjører som gale der inne
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Hvor er det best å parkere når man skal på Tilt? Hva heter fesk det nærmeste parkeringshuset? Tør ikke parkere i gata i oslo. Jeg er ikke fra oslo å synes folk kjører som gale der inne Hvorfor skal du kjøre i Oslo? Parker utenfor byen og ta tog inn. Anonymous poster hash: 0cc3b...be6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Av parkeringshus er det vel Oslo City, Spektrum eller det på C. J. Hambros plass som er mest aktuelle, men det er mulig jeg glemmer noen. Hadde gått for enten førstnevnte eller sistnevnte, kanskje aller helst det på C. J. Hambros plass selv om det er et par minutter ekstra å gå. Selve parkeringshuset heter Ibsen. Det lå vel et i Møllergata før, men jeg tror det er borte. Det er uansett ikke farlig å parkere i Oslos gater. Det skal forferdelig mye til for at noe går galt, vi er mange som har bodd her i mange tiår uten å få en skramme på hverken bil eller kropp. Oslo er helt greit både å kjøre og å parkere i, annet enn at det kan være vanskelig å finne ledig parkering. Det er kanskje verst i Norge, men særlig ille å kjøre er det ikke noe sted her i landet. Men: Om du nå først har bestemt deg for å ikke parkere gatelangs, da er det overnevnte mulighetene nok det mest aktuelle. Eller Galleri Oslo nede ved Plaza. Det er massevis av parkeringshus, selv om ingen ligger direkte klint opptil Torggata. Anonymous poster hash: 94aef...9ab
mjau86 Skrevet 15. januar 2014 Forfatter #10 Skrevet 15. januar 2014 Supert! Takk for mange tips! :D Jeg er ingen razer på lukeparkering og klarer det ihvertfall ikke med biler som står å tuter bak meg. Nei, fysj! Det blir parkeringshus ja! Tar ikke tog fordi vi kjører 5 i en bil isteden, det er sinnsykt mye billigere enn togbiletter.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Den er grei! Hver sin smak, er vel mest en vanesak. Ha det fint her i byen min, i hvert fall, overnevnte parkeringshus skal alle være greie muligheter :-) Anonymous poster hash: 94aef...9ab 1
mjau86 Skrevet 20. januar 2014 Forfatter #13 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar det ble bowlingen. Artig kveld! STRIKE!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2014 #14 Skrevet 20. januar 2014 Takk for svar det ble bowlingen. Artig kveld! STRIKE! Så bra Anonymous poster hash: 94aef...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå