daemonia Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Er det noe spesielt KG folket ser frem til? Hva, og hvorfor?
Havbris Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ser frem til juli måned - da er jeg ferdig med cellegift og stråling som behandling for brystkreft. Det skal feires!! 2
daemonia Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg skriver det som en kommentar på tråden. Så blir ikke mitt innhold i hovedinnlegget til selve diskusjonen. Ting sporer jo litt fort av Først av alt ser jeg virkelig fram til å flytte! Vi solgte huset vi hadde på senhøsten, og leier nå frem til leiligheten vi har kjøpt er ferdig. Nå bor vi på sånn omtrent 70 kvadrat med skråtak hvor utleier bor under oss og smeller med dørene, setter på vaskemaskin sent på kveld eller utpå natta rett under soverommet vårt. Veldig forstyrrende... Ja, så har vi en sånn irriterende løsning på badet som gjør det umulig å stå å dusje. Så vi sitter i badekaret og holder dusjen over hodet. Føles ikke helt rett ut. Skal bli godt å få noe eget igjen, med tjukke betongvegger med gipsplater over alt, og med dusjkabinett med ståhøyde!! :D Ellers så ser jeg fram til å få en "ordentlig" jobb. Greit nok, butikkjobber er ikke noe som skal ses ned på, men det er ikke spesielt familievennlig når man har en mann med reisejobb.. Så det skal bli skjønt å få litt mer struktur på dagene igjen Ellers så blir det veldig mye hund gjennom året. Vår yngste har akkurat gått over i det som kalles for juniorklasse på utstiling, go har allerede fått excellent bare et par dager etter han var ett år gammel. Vår eldste på 2,5 år står for championtittelen, så vi har høye forventninger der dette året Ellers blir det mer agilitytrening. Det er fantastisk gøy å holde på meg!! Ellers så har vi faktisk 5 års bryllupsdag i sommer! Utrolig hvor fort tiden har gått. Ikke har jeg fått noen grunn til å bytte ut mannen heller, så han blir nok med videre inn i år nummer 6 hehe Å det jeg ser minst frem til er at jeg blir 30 i år. Hvis jeg da ikke bestemmer meg for å bli 29 en gang til da. Vi får se hva det blir til
daemonia Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2014 Jeg ser frem til juli måned - da er jeg ferdig med cellegift og stråling som behandling for brystkreft. Det skal feires!! Oi, det forstår jeg godt at du skal feire da ja! Håper det fortsetter å gå framover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå