Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert forferdelig dum nå, men jeg spør likevel :)

Fikk 2763kr i renter på BSU som kom inn 1.1.2014. Men det er kun pengene jeg har overført til kontoen i år som står på dibonibel saldo. Er ikke rentene i de pengene? Hvor i så fall er de pengene om de ikke er inne på den kontoen? Ikke sett de noe annet sted....

Anonymous poster hash: 540c0...ac4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sikkert forferdelig dum nå, men jeg spør likevel :)

Fikk 2763kr i renter på BSU som kom inn 1.1.2014. Men det er kun pengene jeg har overført til kontoen i år som står på dibonibel saldo. Er ikke rentene i de pengene? Hvor i så fall er de pengene om de ikke er inne på den kontoen? Ikke sett de noe annet sted....

TS:

Unnskyld! De ble overført 31.12.2013. Rentedatoen som var 1.1 :P Men uansett, hvor er de pengene da? Er de bare i hele potten BSU da?

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det eneste som står som disponibelt på BSU, er de pengene som har blitt satt inn inneværende kalenderår. Penger som er overført før dette, samt renter, er ikke disponible på konto.

Skrevet

Men da ligger de bare inne på BSU kontoen da?

Skrevet

Det var nettopp en annen tråd med ei som heller ikke forstod det, dere har muligens samme nettbank. Alt du har spart på BSU står på bankkontoen, men du har muligens ikke et felt for saldo. Det er utrolig teit. Disponibel saldo er bare det du kan bruke i år uten å bli straffet, mens den vanlige saldoen er hele summen. Jeg har litt over 200.000 i saldo, mens jeg har 25.000 disponibelt, og begge deler står på forsiden i nettbanken min. Pengene er jo uansett på konto, du skal kunne se det hvis du klikker deg inn på den.

Anonymous poster hash: cb624...d50

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...