Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei.

Jeg sliter veldig med å finne en sjampo som fungerer for både hår og hodebunn.

Jeg får fort fet hodebunn og har tørre tupper etter en gammel permanent.

Jeg har det prøvd mange sjampoer men enten så blir hodebunnen fet ellers føles håret ekkelt ut.

Jeg har prøvd redken extreme, sebastian hydrate sjampo og den som skal gi volum, diverse lush, define sin rensesjampo, mop, balsammetoden, kms og mange fler.

Siste prøvelse var en apoteksjampo mot fett flass siden jeg trodde kanskje jeg hadde det, men den behandlingen fungerte overhode ikke.

Og nå bruker jeg kerestase sin som er for sensitiv og fet hodebunn samt tørre tupper. Jeg trodde kanskje at den var den perfekte sjampoen men etter noen gangers bruk får den også håret å føles ekkelt ut rett etter vask.

Noen som sliter med det samme som kan gi råd?

Endret av Lisa-Marie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er iallefall fan av redken oil detox. :)

Skrevet

Har du prøvd noe fra John Masters Organics?

Skrevet

Wen hadde jeg helt glemt at jeg har prøvd. Det var det værste jeg har prøvd, hodebunnen og håret var bare kjempe ekkelt etterpå. Akkurat som at det hadde lagt seg et lag med noe i hele hodebunnen og alle hårstråene. Prøvde den tilogmed en stund for å se om det ble bedre.

Ikke prøvd jm organics, skal sjekke det ut, og oil detox :)

Skrevet

Du har nok fått hodebunnstrøbbel pga årstiden, jeg lider mye godt av det samme du beskriver og jeg kjøpte denne og har nu ingen problemer.

Skrevet

Jeg slet med tørre tipper. Da brukte jeg x-tra eller noe slags billig merke sjampoo, og det er faktisk den eneste sjampooen jeg har vært fornøyd med. Fet hodebunn har jeg også.. Men måtte bare shave av meg alt håret pga skade etter bleiking, så det kan være å annbefale, nå har jeg friskt og fint hår ;)

Anonymous poster hash: ef228...94b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...