AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Kjæresten min har gått arbeidsledig i 2 år (han bor hos moren sin), og han søker heller ingen jobber. Han har ikke gjort noe siden videregående. Selv jobber jeg, men foreldrene mine er svært irriterte over at han ikke gjør noe. De sier hele tiden at jeg må spørre han hva han skal gjøre osv, men jeg vil ikke mase på han. Har sagt han kan gå på NAV, men han blir sur når jeg nevner det. Foreldrene mine blir irrterte på MEG fordi han ikke gjør noe, hva skal jeg gjøre? Hvorfor blir de sinte på meg? Vil jo gjerne flytte inn med han, men går ikke med bare èn inntekt. Og virker ikke som han vil noe heller, han sitter som regel hjemme på pc'en (han har ingen jobberfaring). Han påstår ikke han har noen form for depresjon eller noe, så er ikke noe sånt i bildet. Virker bare som han ikke har lyst/gidder. Anonymous poster hash: 5042c...785
Gamerfrue Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Auda, det var litt mye turn off der for min del. Hvis han ikke gidder å gjøre en dritt liksom... Du kommer til å måtte trekke hele det lasset der alene hvis han ikke selv innser at han må gjøre en innsats. 25
mandel92 Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Skjønner godt at de er oppgitt over han, jeg. Og de blir sikkert også oppgitt på deg fordi du er sammen med han, og det kan jeg godt forstå.., de mener vel at du bør finne deg noen bedre.. Hvorfor gjør han ingenting? Vil han ikke jobbe? 8
Masterstudent90 Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Er jo ikke noe mye fremtid i det forholdet der hvis han ikke har tenkt å skaffe seg en inntekt. Men hva foreldrene dine mener skal du bare drite i. Hva innbiller de seg egentlig, at han skylder dere noe fordi du finner han attraktiv? 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Skjønner godt at de er oppgitt over han, jeg. Og de blir sikkert også oppgitt på deg fordi du er sammen med han, og det kan jeg godt forstå.., de mener vel at du bør finne deg noen bedre.. Hvorfor gjør han ingenting? Vil han ikke jobbe? Han sier han ikke orker, har mye å gjøre på internett (som bare er "moro"). Han vil jobbe, han har søkt, men fått avslag hele tiden som gjør at han ikke gidder å søke mer virker det som. Virker som han er ivrig på å tjene penger, ikke for å faktisk gjøre noe. Anonymous poster hash: 5042c...785
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 TS legger til: Det virker som de vil at vi skal ha noe å leve av, en fremtid. Men synes det er dumt av de å bli sinte på meg for det. Men jeg får jo ikke overbevist han noe, siden han blir sint hvis jeg nevner NAV osv. Og jeg vil absolutt ikke mase, siden jeg vet hvor irriterende det er hvis noen maser på deg hele tiden. Anonymous poster hash: 5042c...785
minister-mio Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor gjør han ikke noe? Jeg skjønner foreldrene dine godt, kanskje de bør få vite grunnen til at han ikke jobber. 5
Snowblind Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 De bryr seg jo om hans inntekt fordi de vil at du skal det bra. Jeg hadde ikke orka å være sammen med en som viste null interesse for å ha noen som helst slags inntekt. 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor gjør han ikke noe? Jeg skjønner foreldrene dine godt, kanskje de bør få vite grunnen til at han ikke jobber. Han klarer ikke få jobb, og nå gidder han ikke søke mer siden det virker som om han har gitt opp. Anonymous poster hash: 5042c...785
The Kitten Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Jeg skjønner foreldrene dine veldig godt, men jeg skjønner ikke deg. 20
The Kitten Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Han klarer ikke få jobb, og nå gidder han ikke søke mer siden det virker som om han har gitt opp. Anonymous poster hash: 5042c...785 Hvis han ikke engang har fullført videregående så er ikke det så veldig rart... 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Jeg skjønner foreldrene dine veldig godt, men jeg skjønner ikke deg. Jeg skjønner ikke hvorfor de blir sinte på MEG. Hvis han ikke engang har fullført videregående så er ikke det så veldig rart... Han har fullført videregående med topp karakterer, men ville ta et friår, som endte med at han ble veldig slapp. Anonymous poster hash: 5042c...785
Gjest Magdalene Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 En latsabb er ikke noe å satse på. Selvsagt vil de at du skal ha en kjæreste med litt ryggrad og tak i. 5
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Kjæresten min har gått arbeidsledig i 2 år (han bor hos moren sin), og han søker heller ingen jobber. Han har ikke gjort noe siden videregående. Selv jobber jeg, men foreldrene mine er svært irriterte over at han ikke gjør noe. De sier hele tiden at jeg må spørre han hva han skal gjøre osv, men jeg vil ikke mase på han. Har sagt han kan gå på NAV, men han blir sur når jeg nevner det. Foreldrene mine blir irrterte på MEG fordi han ikke gjør noe, hva skal jeg gjøre? Hvorfor blir de sinte på meg? Vil jo gjerne flytte inn med han, men går ikke med bare èn inntekt. Og virker ikke som han vil noe heller, han sitter som regel hjemme på pc'en (han har ingen jobberfaring). Han påstår ikke han har noen form for depresjon eller noe, så er ikke noe sånt i bildet. Virker bare som han ikke har lyst/gidder. Anonymous poster hash: 5042c...785 Fordi du selger deg for lavt, kanskje? 1
Masterstudent90 Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Ts skjønner nok også hvorfor de irriterer seg over han, det hun ikke skjønner er hvorfor de maser på henne om det, som er et jævla godt poeng. Ts, foreldrene dine prøver å få deg til å dumpe typen din. De innbiller seg at en mann skal være ivrig på å klatre karrierestigen å tjene dattera til svigers. Vel, å ta drittarbeid for tidlig kommer ikke akkurat til å øke på motivasjonen. Finn noen utenlandsstudier eller noe han kan få lyst til å gjøre og be foreldrene dine holde kjeft. Ingen bryr seg, verken du eller han. Unge gutter trenger substans, ikke mas og fremtidsplanlegging. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Kjæresten min har gått arbeidsledig i 2 år (han bor hos moren sin), og han søker heller ingen jobber. Han har ikke gjort noe siden videregående. Selv jobber jeg, men foreldrene mine er svært irriterte over at han ikke gjør noe. De sier hele tiden at jeg må spørre han hva han skal gjøre osv, men jeg vil ikke mase på han. Har sagt han kan gå på NAV, men han blir sur når jeg nevner det. Foreldrene mine blir irrterte på MEG fordi han ikke gjør noe, hva skal jeg gjøre? Hvorfor blir de sinte på meg? Vil jo gjerne flytte inn med han, men går ikke med bare èn inntekt. Og virker ikke som han vil noe heller, han sitter som regel hjemme på pc'en (han har ingen jobberfaring). Han påstår ikke han har noen form for depresjon eller noe, så er ikke noe sånt i bildet. Virker bare som han ikke har lyst/gidder. Anonymous poster hash: 5042c...785 Jeg var en gang i et sånt forhold. Du må dumpe han. Komme deg videre. Sånne mennesker trekker deg bare ned. Jeg lover deg, du kan finne deg noe bedre. Anonymous poster hash: c79ba...e91 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var en gang i et sånt forhold. Du må dumpe han. Komme deg videre. Sånne mennesker trekker deg bare ned. Jeg lover deg, du kan finne deg noe bedre. Anonymous poster hash: c79ba...e91 Han er en veldig flott person, og han er sykt glad i meg. Ingen har noensinne behandlet meg så godt som han, og jeg går ikke ifra en person selv om han ikke har jobb. Anonymous poster hash: 5042c...785 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Han er en veldig flott person, og han er sykt glad i meg. Ingen har noensinne behandlet meg så godt som han, og jeg går ikke ifra en person selv om han ikke har jobb. Anonymous poster hash: 5042c...785 Det bürde du. Skal du forsørge han resten av livet da, bare fordi han ikke gidder å finne seg jobb? Tviler ikke på at han er glad i deg, men som sagt, du kan finne deg noe bedre Anonymous poster hash: c79ba...e91 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Det bürde du. Skal du forsørge han resten av livet da, bare fordi han ikke gidder å finne seg jobb? Tviler ikke på at han er glad i deg, men som sagt, du kan finne deg noe bedre Anonymous poster hash: c79ba...e91 Det er irriterende at jeg må betale alt nå, men tenker bare at dette er midlertidig, det må det jo være. Hvis ikke, så blir jeg nok ganske sint på han ja. Men akkurat nå er jeg jo ikke det. Det som irriterer MEG mest nå er at han ikke gidder å ta bussen til meg, og at jeg hele tiden må dra til han. Anonymous poster hash: 5042c...785
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Ts skjønner nok også hvorfor de irriterer seg over han, det hun ikke skjønner er hvorfor de maser på henne om det, som er et jævla godt poeng. Ts, foreldrene dine prøver å få deg til å dumpe typen din. De innbiller seg at en mann skal være ivrig på å klatre karrierestigen å tjene dattera til svigers. Vel, å ta drittarbeid for tidlig kommer ikke akkurat til å øke på motivasjonen. Finn noen utenlandsstudier eller noe han kan få lyst til å gjøre og be foreldrene dine holde kjeft. Ingen bryr seg, verken du eller han. Unge gutter trenger substans, ikke mas og fremtidsplanlegging. Det du beskriver er akkurat hvilke unge menn en ung dame ikke er tjent med å kjenne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå