AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hei! Noen her inne som har holdt på med eksen sin i etterkant av bruddet og har lyst til å fortelle om hvor lenge det varte og evt. hvordan det endte? Hvor lenge var dere sammen, hvem gjorde det slutt, var det kun sex i ettertid, hadde en eller begge fortsatt følelser? Ble dere sammen igjen, eller ble kontakten til slutt helt brutt, evt. hvorfor? Etter hva jeg har skjønt så er det mange som ender i den "kan ikke leve med, kan ikke leve uten"-fella. Alle vet jo at man etter et brudd bør kutte kontakten, men det er ikke alltid like lett. Desverre kan det jo ofte ende ganske stygt, at den ene har følelser og den andre bare holder h*n på gress til noe nytt dukker opp. Grunnen til at jeg ønsker andres erfaringer er fordi jeg er i den situasjonen selv, og ikke ser noen ende på dette. Har prøvd å bryte mange ganger, men faller stadig tilbake. Anonymous poster hash: eb476...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Nei fy fasan, etter jeg slår opp så slår jeg opp. Gidder ikke å lulle meg inn i emosjonelle rutsjebaner så er 110% sikker når jeg sier takk og farvell, og dermed ender det gjerne opp med at jeg får avsmak av dem. Ekle vesener. Anonymous poster hash: 1ff80...e26 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er i den situasjonen nå og det er noe forb.... herk. Mye silent treatment fra han, mye snakk om tenking, men fint lite action! Jeg stilte et ultimatium, han gikk, men nå innbiller han seg at det fortsatt er sjanse, eller at han kan spørre om at han fortsatt har sjanse. Det går i det, eller silent treatment. Fyren har vist kost seg glugg ihjel i julen og på nyttår, mens jeg har vært mutters alene og ventet på forandringer. Egentlig ble jeg lettet over at han gikk da jeg stilte ultimatium. Han satte meg fri, uten å være klar over det selv. Haha. Må bare få til å litt mer ekte... :/ Æsj, det er ingenting annet å gjøre enn å ta seg selv i nakken og gå. Sparer mange timer sorg, tårer og irritasjon på det! Anonymous poster hash: bc33d...af0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 dette har jeg lurt på å! har kontakt med eksen, å han vil gjerne at jeg skal bli med han til sengs, men at noe mer skjer er vel heller tvilsomt med tanke på alt vi har vært igjennom. Anonymous poster hash: 178d9...954
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Da skal man bare være litt voksen og gjøre det som er sunt for seg selv. Det medfører ofte noe ubehag, men det er ubehagelig å stå opp om morgenen og gå på jobb også (-> man gjør det likevel). Eller venter til det har gått 2-3 år. Da begynner kjemien i kroppen å roe seg, og da har man ikke samme motivasjon lenger annet enn avhengighet av drama. Tenk så mye man går glipp av. Ingenting kan sammenlignes med et fungerende forhold uten ambivalens og store svingninger. Anonymous poster hash: 3d11d...4a6
mara2012 Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Dette er noen år siden. Men vi var sammen i 1,5 år. Han var ikke trofast, jeg gjorde det slutt. Vi fortsatte å være venner, selv om han hele tiden ville mer. I ettertid har vi begge vært i to andre forhold, og når det har blitt slutt, har vi funnet tilbake til hverandre igjen, men kun for sex. Mulig han vil mer, men for meg har det holdt med det. Jeg hadde aldri gått tilbake til en eks, hvertfall ikke når utroskap var det som fikk det til å ryke. Ikke noe galt i å ha sex med en eks, men det er det å klare å holde følelsene unna. Det er vanskelig å la være, ettersom man føler at en eks er den som vet alt om deg og den som står deg nærmest, på mange måter.
Gjest Awzm me Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Ja. Hadde vært sammen i et år, slo opp, holdt på igjen noen mnd senere, i fire mnd, så slutt igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå