Gå til innhold

Legge han til på facebook?

Skal jeg legge han til på facebook?  

16 stemmer

1. 1. Skal jeg legge han til på facebook?

• Ja
      8
    • Nei
      8

Anbefalte innlegg

Gjest ingridab
Skrevet

For et par måneder siden var det plutselig en som likte et bilde jeg hadde lagt ut for et år siden, jeg ble nysgjerrig på hvem dette kunne være, og gikk inn på profilen hans.

Det viste seg at han selv hadde mange bilder fra samme område, og at han mest trolig hadde funnet bildet mitt via en hashtag. Jeg syntes at flere av bildene hans var fine (for det meste naturbilder), og bestemte meg for å følge han.

Et par dager senere så fulgte han meg tilbake, og likte noen flere av naturbildene mine. Jeg likte også etter hvert noen av bildene hans.

Begge la ut nye bilder, og likte hverandres bilder. Han likte til og med noen av bildene av meg (såkalte selfies).

Jeg har etter hvert skjønt at han bor i nærheten av der det første bildet han likte, som er ca. 1 time unna der jeg bor. Og begge går på langrenn i nærheten her.

Vi har også snakket et par ganger sammen (om langrenn) på instagram i kommentarfeltene.

Jeg ble etter hvert mer nysgjerrig på hvem han var, spesielt siden de få bildene av han på instagram viste en veldig kjekk gutt/mann. Siden navnet hans sto på instagram, søkte jeg han opp på facebook, og så flere bilder av han.

Jeg har veldig lyst til å legge han til som venn på facebook, fordi han virker interresant, vi har like interesser og han er veldig kjekk. Men selv så synes jeg at det virker veldig desperat, siden jeg bare har pratet med han et par ganger på Instagram. Dessuten er jeg 17, og han 22.

Hva synes dere jeg burde gjøre? Skal jeg legge han til som venn, eller skal jeg bare la være og heller satse på å ha flaks og møte han i skiløypa?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det hadde vært litt kleint å bli lagt til av en "fremmed" uten å ha pratet skikkelig med han/henne... Men det er nå meg. Prøv heller å treffe han i skiløypa ja :)

Skrevet

Det hadde ikke jeg gjort.. hadde følt at det var litt stalker aktig.

Anonymous poster hash: b2319...3ef
Skrevet

Jeg hadde gjort det. Noen sjanser må man da ta her i livet :)

Anonymous poster hash: 57702...744
  • Liker 2
Skrevet

Det synes jeg da du kan gjøre. Ingenting rart med det.

Noen har kun venner på facebook som de har møtt ansikt til ansikt, men mange har også venner som de ikke har møtt personlig, men har kommet i kontakt med slik som dere eller via interessegrupper m.m.

Og dere har jo tydeligvis mye til felles.

Anonymous poster hash: 16ed4...4ab
  • Liker 1
  • 2 uker senere...
Gjest ingridab
Skrevet (endret)

Jeg fant til slutt ut at jeg ikke ville legge han til på facebook. MEN, dessverre hadde jeg besøk av en venninne en kveld som jeg hadde tidligere spurt om hva jeg burde gjøre. Hun fikk tak i mobilen min, og la han til på facebook. Jeg skulle til å skynde meg med å avbryte venneforespørselen, men han godtok den før jeg rakk å avbryte... altså bare sekunder etter at han ble lagt til.. Har ikke pratet med han siden, og håper virkelig ikke (eller kanskje litt) at jeg møter ham i vinterferien..

Hva kan jeg tolke dette som? At han godtok så fort?

Endret av ingridab
Skrevet

Jeg fant til slutt ut at jeg ikke ville legge han til på facebook. MEN, dessverre hadde jeg besøk av en venninne en kveld som jeg hadde tidligere spurt om hva jeg burde gjøre. Hun fikk tak i mobilen min, og la han til på facebook. Jeg skulle til å skynde meg med å avbryte venneforespørselen, men han godtok den før jeg rakk å avbryte... altså bare sekunder etter at han ble lagt til.. Har ikke pratet med han siden, og håper virkelig ikke (eller kanskje litt) at jeg møter ham i vinterferien..

Hva kan jeg tolke dette som? At han godtok så fort?

At han var pålogget akkurat da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...