Teriyaki Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Noen som har Nissan Leaf og som har en bilstol å anbefale? Skal kjøpe ny bil, og trenger en til bilstol siden den vi har skal være i den andre bilen. Bakovervendt bilstol som ikke tar så alt for mye plass. Må være plass til en person i passasjersetet framme og den må gå opp til i alle fall 25 kg da vi ønsker å bruke den lengst mulig. Skal dessuten gå i arv den dag vi får en til. Ja også må den helst ha hodestøtte slik at det blir behagelig å sove i den. Endret 12. januar 2014 av Teriyaki
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Har Leaf med BeSafe Combi x3 isofox. Absolutt ingen problem, og jeg er langbeint stolen er relativt gigantisk, men det er veldig god plass i Leaf'en. Faktisk bedre beinplass enn i stasjonsvognen til mannen, uten at jeg helt forstår hvorfor.Anonymous poster hash: 25b87...26f
Britt Banditt Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Besafe'n går bare opp til 18kg vel? Går an å dra til babyshop etc å prøve, men tror ikke det er noe problem å få en hvilken som helst bakovervendt stol i en Leaf, den er jo ikke så liten. Britax sine seter går opp til 25kg Vi hadde Britax Multitech og var fornøyd, men har ikke prøvd den i Leaf altså.
Teriyaki Skrevet 13. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2014 Besafe'n går bare opp til 18kg vel? Går an å dra til babyshop etc å prøve, men tror ikke det er noe problem å få en hvilken som helst bakovervendt stol i en Leaf, den er jo ikke så liten. Britax sine seter går opp til 25kg Vi hadde Britax Multitech og var fornøyd, men har ikke prøvd den i Leaf altså. Ja vi må vel kanskje bare prøve stolen i bilen! Litt synd da, for vi får ikke bilen før neste uke tidligst, og da kan det jo hende tilbudene er over. Men vi kan jo ikke risikere en stol som ikke passer. Britax har jeg hørt mye bra om. Men de er jo så dyre Jaja, hvis jeg tenker at setet skal gå i arv til nestemann så er det jo ikke så ille.
Britt Banditt Skrevet 14. januar 2014 #6 Skrevet 14. januar 2014 Det er (i hvert fall var nettopp) tilbud på Britax på lekmer rundt halv pris på noen seter! Besafe-setet er dyrere enn Britax sine
Grønn Frosk Skrevet 14. januar 2014 #7 Skrevet 14. januar 2014 Jeg og ser at det er god plass i leafen til de fleste stoler. Jeg tror nok du trygt kan kjøpe nå på salget, og få god plass med den bilen. Isofix er også litt plassbesparende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå