Gå til innhold

Noen som har fått avkreftet PCO(S), men har som har hatt det likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, lang historie gjort i veldig kort verson...

Jeg har, i alle år, slitt med kroppshår. Jeg har en voldsom vekst på legger, underliv og normal vekst under armene. Min øvrige kroppsvekst er normal, men hårene er mørke, så jeg epilerer innsiden av lårene og "veiviseren".

Utover dette har jeg hatt mensen siden jeg var 10 år (er nå 22 år), og syklusene mine har aldri blitt stabile. Går som regel 6-8 uker mellom hver mens. Ja, og uren hud (og har hatt det siden jeg var 9-10 år gammel).

Disse problemene, samt det at jeg hadde gått uten prevensjon og hatt sex jevnlig i et år uten at dette hadde resultert i graviditet gjorde at jeg dro til legen. Hun nevnte sykdommen, og henviste meg til gynekolog. Da jeg kom til gynekologen for å undersøke saken kunne han fortelle meg at jeg var gravid i 6. uke, så mer hørte jeg ikke angående sykdommen.

Nå er datteren min blitt et år gammel, og det slår meg nå at KANSKJE jeg har sykdommen likevel og kanskje bør få det undersøkt på nytt? Kroppshårene er her fortsatt, jeg har fremdeles ustabile sykluser og kvisene popper fortsatt opp her og der. Jeg hadde en cyste, sa han, men det var normalt når man var gravid.

Så jeg er veldig usikker, og jeg lurer derfor på om noen her har hatt sykdommen, uten at legen hadde oppdaget den i første omgang? Kan man ha den og likevel ha få cyster?

Anonymous poster hash: 9d886...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...