Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en litt ubehagelig opplevelse på fredag.

Ettersom det var streik, så var det ingen aviser i butikken. Og jeg var meget hypp på TV-oversikt. Uten datamaskin hjemme (internett'n streika) kunne jeg heller ikke sjekke programoversikten på VG.no

Butikken hadde ikke Programbladet heller. Da var det bare å bite tenna i sammen og kjøpe Se og Hor. Det var litt småkjipt.

Ble selvsagt sittende og bla i bladet og lure på hvor galt det står til med landet.

Det var forresten bilder av "TV-Solfrid" også. Litt snodig å kalle henne TV-Solfrid, når hun ikke har vært ansatt i TV siden faen meg 80-tallet. Hallo-Solfrid kunne passet bedre.

Lederen var overraskende dårlig. Selv om Haaviks ledere selvsagt var svært lettvinte var lederen i dette bladet knapt nok meningsbærende. Det var bare et virrvarr.

Så var det noen litt overraskende bilder av Kirstie Alley, som har blitt skikkelig tjukk. American style.

Ellers var det han der jævla Valen som stikker frem solariumstrynet sitt over alt for tiden.

Jaja.

Videoannonse
Annonse
Gjest TV-Solfrid og MoskvaMarit
Skrevet

Jeg synes det er kult med Se og Hør! Det er jo humor i det minste.

Lederne til Haavik har vært ganske greie i mange år. Det er ikke meningen at disse lederne skal ha et kvalifisert politisk/økonomisk analyse-innhold a la The Times/Guardian. De SKAL handle om noe enklere ting. Det er konseptet.

Det er ganske kult at de kaller Solfrid for TV-Solfrid. For det er der vi husker henne fra: TV (selv om det er lenge siden..)

Tenk på alle de tyske ukebladene som limer andre hoder på kroppene og beskylder dem for å være gravide og til og med ha født, uten at de var gravide i det hele tatt! Slikt gjør ikke Se og Hør.

Nå var bladet tynt pga. journaliststreiken, men jeg ser alltid frem til ukens utgaver av Se og Hør. Av og til er de litt tamt, men da er det bare å lese "Hello" , "Ok" og "The national enquirer" i tillegg.

:P

Gjest GreenSky
Skrevet

Huff, ja. Se & Hør er journalistisk søppel. Synes ikke at Dagbladet og VG er så veldig mye bedre, i grunn.

Skrevet

Dagbladet og VG er mye samme ulla. Og TV2 følger ikke langt bak.

Det tabloide forfall, populisme.

:flekke:

Dabladet og VG er stort sett flinke når dem først har noe viktig å si, men det er stort sett bare rask ellers.

De må jo selge og da er det sensasjoner og sladderstoff som selger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...