AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Hei jeg er en jente som bare trener saltimer, men til sommeren så skal jeg på en ferie der jeg ikke har tilgang til trenings senter. Så jeg må trene hjemme på egenhånd, og det er jeg ikke vant. Målet er og stramme opp kroppen. Er ganske slank fra før av. Derfor lurer jeg på om dette høres greit ut. Med tanke på antall repp og ferdelig av kroppen ? Mandag: Rygg og bryst 6 øvelser. alle med 10x3 og 1 min pause mellom hvert sett. Tirsdag: Fremside, bakside lår og rumpe 5 øvelser. alle med 10x3 og 1 min pause mellom hvert sett. Onsdag: Mage 5 øvelser. alle med 10x3 og 1 min pause mellom hvert sett. Varmer alltid opp først med 20 min jogging. Mange av øvelsene blir gjort med vektstang og kettelbel. Høres det greit ut, eller er jeg helt på jordet ? Orket ikke å skrive ned alle de forskelige øvelsene Anonymous poster hash: 9870c...d4c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Hadde vært veldig takknemelig for svar Anonymous poster hash: 9870c...d4c
Gjest chjon Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Anbefaler å droppe å trene splitt-program og heller trene fullkropp. http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Her har du mange gode tips og eksempler på program.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Anbefaler å droppe å trene splitt-program og heller trene fullkropp. http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Her har du mange gode tips og eksempler på program. Hvorfor er det bedre ? trodde man ikke skulle trene den samme kroppsdelen vær da ? Anonymous poster hash: 9870c...d4c
Gjest chjon Skrevet 18. januar 2014 #5 Skrevet 18. januar 2014 Hvorfor er det bedre ? trodde man ikke skulle trene den samme kroppsdelen vær da ? Anonymous poster hash: 9870c...d4c Jeg mener du heller burde bruke et program som trener HELE kroppen samme dag
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #6 Skrevet 18. januar 2014 Takk for svar var og pratet med en pt igår, og han sa det samme. Anonymous poster hash: 9870c...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå