Gå til innhold

Hver gang eksen henter barna nå, føler jeg på alt, og vil avlyse med daten min, er jeg rar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang eksen min henter barna, så føler jeg på skuffelsen over at han ikke virker til å ha noen form for interesse mot meg, og at han forlot meg.... Jeg ville at han skulle savne meg. For han har jo sagt at han bryr seg om meg.... Også virker det ut som om han er fornøyd med det.... På en måte vil jeg ikke ha han igjen, på en måte kunne jeg ønske at han ikke gikk fra meg.... forstår ikke helt meg selv engang. Og det har gått over to år siden bruddet......

Jeg har en mann som jeg dater, men vil ikke møte han.... for jeg føler at jeg orker ikke å begynne på nytt igjen, da vil jeg heller være alene....

Jeg føler meg mer tom av tanken på å begynne på nytt igjen, enn jeg gjør av å være alene. Merkelig....

Hva tenker dere om meg? At jeg er en psykopat som tenker sånn, og er sånn?

Noen sier til meg at det at jeg tenker sånn er helt psyko. Jeg later som ingenting ovenfor eksen. Har sagt før at jeg var lei meg for at han dro, men han har sagt at han bryr seg veldig, men kan ikke leve med meg. Forstår det at han kan føle det sånn og har akseptert situasjonen, men det å begynne på nyttt..... nei jeg har ikke troen på kjærligheten..... Noen som kjenner seg igjen, som kan gi meg tips om disse følelsene jeg kjenner, noen som har kjent de samme følelsene?

Anonymous poster hash: 42472...c1a
Videoannonse
Annonse
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Det er faktisk deilig å være alene når man kommer seg over eksen. Når tiden er inne for å date igjen, vil du merke det. Garantert.

Noen bruker bare lengre tid enn andre på å bli klar for et nytt forhold. Enkelt og greit.

Skrevet

Trådstarter: jeg suste på videre etter eksen, men klarte ikke å konsentrere meg i det hele tatt... Jeg var vel mer opptatt av å komme meg videre enn å vente til jeg var helt klar for det, og helt over det.

Har nok av tilbud, og har en date som sier at han vil møte meg hele tiden, men.... jeg blir ulykkelig av tanken på å date nå. Og hver gang jeg ser eksen, selv om jeg aksepterer at det aldri vil bli oss igjen , så sliter jeg med tanken på å begynne på nytt. Og det bør jeg nok ta hensyn till, og vente med å frese mer på igjen til jeg føler meg helt klar..... Vil ikke helt kutte daten min heller men .... vil at han skal gi meg litt tid....

Skrevet

Jeg synes i hvert fall du skal la være å date noen andre når du ikke er klar for det, både for din egen del og for hans del. Det er jo ganske slemt å ikke spille med åpne kort, og så lenge du føler som du gjør, er du ikke ferdig med det forholdet du var i.

Skrevet

Trådstarter: Ja, kanskje det er sant. På en måte føler jeg meg ferdig men samtidig så klarer jeg ikke å sortere ifra meg : være glad i følelsene.... Jeg føler at jeg alltid vil være glad i han,men et forhold føler jeg ikke ville funket med han lenger uansett,men .... jeg merker at jeg har det vondt når jeg dater.... for jeg føler at jeg ikke er der ennå.... Føler jeg ikke helt har roen ja... Vet at det er dumt ovenfor han jeg dater, men vi har ikke forpliktet oss til noe, og jeg føler dette har litt med hans måte å være på og gjøre. Jeg savner en litt annen væremåte på han.... og da får jeg heller lyst å bare være alene litt...

Skrevet

og jeg føler dette har litt med hans måte å være på og gjøre. Jeg savner en litt annen væremåte på han....

Hvordan oppfører han seg, og hvordan vil du han skal oppføre seg?

Anonymous poster hash: da7e0...d6f

Skrevet

Egentlig oppfører han seg vel greit for å være en eks..... Helt greit. Han spør hvordan det går med meg, og sier at han håper jeg har det bra. Også sier han at nå er det hjem til han , og henter sakene og går.

Jeg er jo helt rar som ønsker at han skulle si: jeg savner deg sånn, men vi fungerte ikke sammen og det er så leit.... - det hadde føltes bra ut av og til, men på en måte så hadde det ikke føltes bra ut for da hadde jo han gitt meg forhåpnnger... Han har jo ei ny dame. Så hvorfor skal jeg håpe at han sier det da...? Skjønner meg ikke selv engang. Og hvis han sa : jeg vil tilbake....for jeg savner deg sånn... Hva ville jeg ha sagt da? Jeg hadde blitt redd tror jeg..... For jeg hadde følt jeg ikke kunne si ja, for jeg har følt meg såpass sviktet at jeg ikke ville gitt han et kyss engang, men jeg er glad i han..... og det vet jeg at jeg vil alltid være.

Kanskje jeg savner bare det å ha familielivet.... Meg , han og barna, og kanskje jeg ikke helt savner han som kjæreste men bare som far i huset? I dont know.. Men er godt å ha litt tid for seg selv nå. Prøver å få litt pause fra daten til jeg finner ut mer om hva jeg vil.

Daten oppfører seg som om han bare vil ha sex.. Men daten sier at han er så sexfokusert av den grunn at han elsker sex, og det har ikke noe med interessen for meg å gjøre. Men han vil jo ha sex hver gang han møtes, så kanskje derfor jeg er stresset. Jeg savner en som vil gjøre andre ting med meg, en som ikke bare skal ha sex hver gang... for da blir jeg redd... Jeg har blitt utnyttet før.... Har lyst å forklare dette til han... men vet ikke om han vil forstå meg...

Skrevet

Så daten din er egentlig mest ute etter sex, da kanskje du ikke skal date han?

Anonymous poster hash: da7e0...d6f
Skrevet

trådstarter: jeg føler det sånn, selv om han sier at han vil alt......Vi har liten tid til å treffe hveandre, pga jeg har sene vakter på jobben, og i tillegg barn. Men når vi skal avtale å treffes så vil han ikke gå tur, han vil rett hjem til meg..... Og jeg føler dermed meg veldig usikker.

Han har merket at jeg er usikker, og at jeg i det siste bare trekker meg hele tiden fra å treffe han, og da blir han veldig surete i mange av kommentarene til meg. Jeg har prøvd å forklare han forsiktig at jeg vil andre ting enn bare sex og at jeg er redd for å bli utnyttet for bare den ene tingen. Men da skriver han at han er ute etter mer enn sex , men at han elsker sex bare... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, og i kveld vil han møtes igjen men jeg synes det er sent nå.... og da vet jeg at det jeg risikerer er at han kommer hit, knuller meg og så sier han at han må gå og godnatt og hadet. Ikke noe kjekt, men samtidig så vil jeg finne ut om han egentlig vil ha et fast forhold med meg...... så jeg har ikke gitt slipp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...