AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er 26 år, og har kun et forhold bak meg. Når jeg møtte eksen, gikk det veldig fort. Begge ble veldig forelsket, og bodde nesten sammen etter en måned. Forholdet varte også mange år. Jeg har jo innsett at dette ikke er normalt. Nå dater jeg en veldig bra fyr, men synes det er vanskelig å "tolke" hvor interessert han egentlig er... Vi har holdt på over en måned nå, men møtes kun 1-2 ganger i uken. Ser film, går på kino, lager mat osv. Jeg vet at han er interessert, fordi han ber meg alltid ut på ting, og sender meldinger. Men er det "normalt" å ikke engang ha sovet sammen etter en måned? Jeg føler ikke at vi er som er par. Vi kysser, holder hender ol, men han har aldri bedt meg om å sove over osv... Hva tenker dere? Normalt?Anonymous poster hash: 7cfdd...075
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Noen vil sikkert si ja, men nei. Å teste sexen kan dessuten være greit å gjøre tidlig. Mange ekteskap funker ikke på grunn av manglende seksuell kompatibilitet. Fint å vite det før man har blitt alt for knyttet til hverandre. Anonymous poster hash: f39f4...2f7
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Det har blitt det vanlige for meg ja, og grunnen til at jeg har valgt det sånn er fordi da har jeg lenger tid på meg til å finne ut av hva slags fyr det er jeg har med å gjøre. Ingen flere høygravide damer på døra som spør etter kjæresten min f.eks. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå