Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud på kg kan hvilken som helst tråd utvikle seg til kranglig. Så mye bitterhet. Kan du ikke bare respektere at hun liker den og at den funker for henne istedenfor for å være en bitter f....

Bitter f? Den tror jeg passer vedkommede som jeg siterte bedre, da det faktisk den brukeren som begynte med usaklighetene.

Anonymous poster hash: 0db1e...b5f

Videoannonse
Annonse
Gjest Amber Rose
Skrevet

camphoratum!! Var min mormor som tipset meg om denne, og det er bra igjen etter å hatt den på bare én gang. Den holder leenge også, så man trenger ikke smøre på nytt hele tiden.

Skrevet

ACO Face Cerat er den be​ste jeg har kommet over, og den selges på apoteket. Ikke gjør den meg "avhengig" som f.eks lipsyl, og ikke gjør den meg tørrere på sikt. Har brukt den i flere år nå og har ikke hatt en eneste sprekk på leppa, året rundt. Og jeg har atopisk eksem og konstant tørr hud ellers.

Anonymous poster hash: 83514...790

Det er akkurat den jeg har, fra Aco, så fornøyd med den. Føler meg ikke avhengig og den gjør leppene smidige og fine. Mye bedre enn andre, dyrer leppeprodukter jeg har kjøpt.

Anonymous poster hash: afac1...740

Skrevet

Herregud på kg kan hvilken som helst tråd utvikle seg til kranglig. Så mye bitterhet. Kan du ikke bare respektere at hun liker den og at den funker for henne istedenfor for å være en bitter f....

Helt enig. Jeg slutter ikke å la meg overraske av noen kvinneguidere. En tråd om lipsyl ender opp i krangling og drittslenging. Noen ganger må en bare akseptere at andre velger å gjøre ting annerledes og det som ikke fungerer på deg kanskje fungerer for andre.

Anonymous poster hash: afac1...740

• Liker 3
Skrevet

Jeg har testet mye og har landet på disse: Decubal https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=509848&c=1271&g=false

Og Eucerin https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=3279952&c=1271&g=false

Med disse trenger jeg kun å smøre leppene morgen og kveld i vinterhalvåret.

Når jeg skal ut i kulda bruker jeg Purelan som legger seg som et lokk på leppene. Og hele min familie har fått lukte på den og kjente ingen lukt av sau. :laugh: Og vi har en sauebonde i familien, så vi vet hva en sau lukter. :fnise:

Skrevet

Bitter f? Den tror jeg passer vedkommede som jeg siterte bedre, da det faktisk den brukeren som begynte med usaklighetene.

vannskelig å skille mellom dere ab noen ganger. Den er ment til ab som begynte med "Ja hvis du liker saufett".
Skrevet

Ja, sauetalg er deilig… :sarkasme:

Man spiser jo sau, hvorfor ikke smøre det på leppene hvis det virker??

• Liker 4
Skrevet

Jeg liker veldig godt Eos sine leppepomader :) I tillegg lukter de godt og så går ikke all lipsylen av heller om man f.eks. skulle drikke fra et glass.

Eos eller Lipsyl?

Anonymous poster hash: 96bec...e7a

Skrevet

Like saklig som deg.

Og der ser du, det lukter. Kjæresten din jatter bare med deg for å komme i buksene dine.

Jeg har vokst opp på sauegård så jeg vet utmerket godt hvordan våt sau lukter. Det er nok heller ditt hode som har problemer med å forholde seg til fakta.

Hahah. Han bruker den også av og til. Og han kommer ikke noe mer eller mindre i buksene mine om jeg bruker Dr.Lipp eller ikke, uansett hva han måtte si den lukter eller ikke lukter.

Jeg er vokst opp med sauer selv, så jeg vet også hva de lukter når de er våte.

Tror du bør ta deg en tur til legen og få sjekka luktesansen din. Tror du har dopa den bort.

Anonymous poster hash: cd687...9f3

Skrevet

vannskelig å skille mellom dere ab noen ganger. Den er ment til ab som begynte med "Ja hvis du liker saufett".

Da siterte du riktig ab.

Jeg liker Dr.Lipp og kunne ikke brydd meg mindre om at den inneholder sauefett :P

Anonymous poster hash: cd687...9f3

Skrevet

Jeg liker godt den blå blistexen! Svir sånn godt på såre lepper :P Syns carmex bare føles som et fettlag uttapå leppene.

Anonymous poster hash: 5587b...2ae
Gjest Tigress
Skrevet

Jeg liker godt den blå blistexen! Svir sånn godt på såre lepper :P Syns carmex bare føles som et fettlag uttapå leppene.

Anonymous poster hash: 5587b...2ae

Hjelpe meg, eg las "Jeg liker godt den blå Swixen"!

Eg stemmer for Mentholatum. Når leppene mine verkeleg truer med å ramle av, då får Mentholatum dei mjuke att, og det over natta.

Elles er Eight Hour Cream og Homeoplasmine (kjøpt på fransk apotek) bra, visst også Purelan. Eg brukar alltid å spørje farmasøytvenninna mi om kva ho tilrår, og Eight Hour Cream og Purelan passerer kontrollen. I følgje ho er lanolin og petrolatum i blanding mykje betre enn dei to kvar for seg. Eg er ikkje plaga med kviser, og et pinnekjøt til jul, så eg har ikkje dei vanlege plagene med korkje mineralolje eller lanolin...

Skrevet

Lypsyl er et varemerke for en leppepomade.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Lypsyl er et varemerke for en leppepomade.

Jeg vet, men kom ikke på hva fellesbetegnelsen var. Kaller det alltid for lypsyl jeg, uansett hva det er.

Skrevet

Eos eller Lipsyl?

Anonymous poster hash: 96bec...e7a

Eos :) bytter på å kalle det leppepomade og lypsil. Beklager forvirrelsen ;)

Skrevet

Nytt tips: Origins sin Lip Remedy!

Skrevet

Prøv å unngå lanolin og petrokjemiske stoffer, slikt som bare gjør deg enda mer avhengig. Om du bare har tørre lepper i en periode kan du forsøke allergikremer for eksem eller utslett.

Bruker du lepomade over lengre periode kan du bli avhengig både fordi du tror at det er meningen at leppene skal være fuktige konstant, at du liker smaken/utseende lepomaden gir eller at leppene har sluttet å produsere fuktighet selv(?) fordi de er så vant til at du tilfører?

Lepomade? Mener du leppepomade?

Anonymous poster hash: 573f9...181

Skrevet

Lepomade? Mener du leppepomade?

Anonymous poster hash: 573f9...181

Hva tror du at jeg mener da?

Skrevet

Takk for svar folkens. Valget falt på blistex i denne omgang, så får jeg se om den lever opp til forventningene :) Den var i hvertfall bedre enn lipbutteret fra bodyshop :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...