AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #21 Skrevet 12. januar 2014 ACO Face Cerat er den beste jeg har kommet over, og den selges på apoteket. Ikke gjør den meg "avhengig" som f.eks lipsyl, og ikke gjør den meg tørrere på sikt. Har brukt den i flere år nå og har ikke hatt en eneste sprekk på leppa, året rundt. Og jeg har atopisk eksem og konstant tørr hud ellers. Anonymous poster hash: 83514...790
muffin26 Skrevet 12. januar 2014 #22 Skrevet 12. januar 2014 http://m.kk.no/907911/brystvortekrem-redder-saare-lepper
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #23 Skrevet 12. januar 2014 Prøv å unngå lanolin og petrokjemiske stoffer, slikt som bare gjør deg enda mer avhengig. Om du bare har tørre lepper i en periode kan du forsøke allergikremer for eksem eller utslett. Bruker du lepomade over lengre periode kan du bli avhengig både fordi du tror at det er meningen at leppene skal være fuktige konstant, at du liker smaken/utseende lepomaden gir eller at leppene har sluttet å produsere fuktighet selv(?) fordi de er så vant til at du tilfører? Huden på lepper og hender produserer ikke noe fuktighet selv.
Dunkel Skrevet 12. januar 2014 #24 Skrevet 12. januar 2014 Jeg liker veldig godt Eos sine leppepomader I tillegg lukter de godt og så går ikke all lipsylen av heller om man f.eks. skulle drikke fra et glass.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #25 Skrevet 12. januar 2014 Det smaker dritt, lukter dritt og tetter porene så man får kviser/urenheter rundt munnen. Men det er sikkert greit hvis man ikke stiller så høye krav og man synes det er greit å spise underhudsfettet til sau. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Jeg spiser det ikke. Vet ikke med deg. Det lukter ingenting. Og jeg har det ikke rundt munnen, men PÅ leppene. Du spiser nok masse som er verre Anonymous poster hash: cd687...9f3
levelivet Skrevet 12. januar 2014 #26 Skrevet 12. januar 2014 Huden på lepper og hender produserer ikke noe fuktighet selv. Interessant. Hvorfor er da mine hender tøyelig og bøyelig og ikke en inntørket sviske? Er det ikke fett, talg, fukt, vann, svette her? Link gjerne til fakta. Liker å lære nye saker om hvordan man fungerer.
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #27 Skrevet 12. januar 2014 Interessant. Hvorfor er da mine hender tøyelig og bøyelig og ikke en inntørket sviske? Er det ikke fett, talg, fukt, vann, svette her? Link gjerne til fakta. Liker å lære nye saker om hvordan man fungerer. Google hud + hender + lepper.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #28 Skrevet 12. januar 2014 Jeg spiser det ikke. Vet ikke med deg. Det lukter ingenting. Og jeg har det ikke rundt munnen, men PÅ leppene. Du spiser nok masse som er verre Anonymous poster hash: cd687...9f3 Litt av det du smører på leppene vil havne inn i munnen. Jeg spiser ikke som en gris, selv om du tydeligvis gjør det. Og jo, det lukter våt sau, altså dritt. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
Sillicious Skrevet 12. januar 2014 #29 Skrevet 12. januar 2014 Carmex♥ Vaselin hjelper om jeg har sinnsykt tørre lepper.
Minnie Mus Skrevet 12. januar 2014 #30 Skrevet 12. januar 2014 Hei. Som sagt ovenfor: Carmex kan virkelig anbefales! Den er virkelig utrolig mot tørre lepper. En liten krukke varer lenge og koster ikke flesk heller. Inneholder Carmex lanolin? Det tilstopper porer å jeg får sorte prikker og små kviser rundt kanten på leppene.
Gjest Citronella Skrevet 12. januar 2014 #31 Skrevet 12. januar 2014 Om du ikke reagerer med tilstoppede porer rundt munnen er PureLan og andre produkter med lanolin genialt når det er kaldt. Det lager en barriere på leppene, og hindrer at de tørker ut. Når jeg går på fjellet, i 20 minus, er PureLan det eneste som fungerer.
Minnie Mus Skrevet 12. januar 2014 #32 Skrevet 12. januar 2014 Sverger til dermalogica og decleor sine, begge er knallgode
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #33 Skrevet 12. januar 2014 Inneholder Carmex lanolin? Det tilstopper porer å jeg får sorte prikker og små kviser rundt kanten på leppene. Carmex inneholder både lanolin og mineralolje, som også gjør det samme. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
levelivet Skrevet 12. januar 2014 #34 Skrevet 12. januar 2014 Google hud + hender + lepper. Det gjorde jeg, også før du svarte. Omtrent 405 000 resultater og ikke en eneste troverdig artikkel jeg ønsker å trykke meg inn på første siden. Om du er interessert i å overbevise meg, så slenger du inn en troverdig kilde, hvis ikke er det helt greit. Jeg finner det nok ut en dag, trenger ikke skje i kveld.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #35 Skrevet 12. januar 2014 Litt av det du smører på leppene vil havne inn i munnen. Jeg spiser ikke som en gris, selv om du tydeligvis gjør det. Og jo, det lukter våt sau, altså dritt. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Spiser som en gris? Hahah, saklig liten sak, du. Jeg kjenner ingen lukt. Joda, muligens litt på fingeren, men ikke på leppene. Det gjør ikke kjæresten heller. Våt sau lukter ikke dritt. Tror det er noe veldig feil et sted i hodet ditt. Anonymous poster hash: cd687...9f3 1
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #36 Skrevet 12. januar 2014 Det gjorde jeg, også før du svarte. Omtrent 405 000 resultater og ikke en eneste troverdig artikkel jeg ønsker å trykke meg inn på første siden. Om du er interessert i å overbevise meg, så slenger du inn en troverdig kilde, hvis ikke er det helt greit. Jeg finner det nok ut en dag, trenger ikke skje i kveld. Hvorfor skulle jeg være interessert i å overbevise deg?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #37 Skrevet 12. januar 2014 Carmex inneholder både lanolin og mineralolje, som også gjør det samme. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Da skal ihvertfal jeg styre langt unna disse produktene. Anonymous poster hash: b3755...9ce
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #38 Skrevet 12. januar 2014 Spiser som en gris? Hahah, saklig liten sak, du. Jeg kjenner ingen lukt. Joda, muligens litt på fingeren, men ikke på leppene. Det gjør ikke kjæresten heller. Våt sau lukter ikke dritt. Tror det er noe veldig feil et sted i hodet ditt. Anonymous poster hash: cd687...9f3 Like saklig som deg. Og der ser du, det lukter. Kjæresten din jatter bare med deg for å komme i buksene dine. Jeg har vokst opp på sauegård så jeg vet utmerket godt hvordan våt sau lukter. Det er nok heller ditt hode som har problemer med å forholde seg til fakta. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
muffin26 Skrevet 12. januar 2014 #39 Skrevet 12. januar 2014 Like saklig som deg. Og der ser du, det lukter. Kjæresten din jatter bare med deg for å komme i buksene dine. Jeg har vokst opp på sauegård så jeg vet utmerket godt hvordan våt sau lukter. Det er nok heller ditt hode som har problemer med å forholde seg til fakta. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Herregud på kg kan hvilken som helst tråd utvikle seg til kranglig. Så mye bitterhet. Kan du ikke bare respektere at hun liker den og at den funker for henne istedenfor for å være en bitter f.... 8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #40 Skrevet 12. januar 2014 Avene lip balm "kuldekrem" er den absolutt beste jeg har prøvd!! Kjøpt på apoteket.http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-980177.aspx Jeg har den samme, men jeg syns den var kjempedårlig. Den gjør bare leppene mine ekle og etterlater hvite flekker på leppene. Skulle aldri kjøpt den. Kjøpt en helt vanlig lypsyl fra Aco på apoteket, den gjør leppene mine fuktige og smidige. Får mye igjen for pengene Anonymous poster hash: afac1...740
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå