Strikkemamma Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har så såre og tørre lepper at de sprekker! Trenger anbefalinger om GODE produkter med masse fukt.Har prøvd de vanlige som IOS, Lypsyl og lip butter fra Body shop, men leppene blir bare enda tørrere.
Gjest New_Girl Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har alltid brukt mentholatum(salven, ikke lypsylen) når leppene er på det tørreste. Har alltid fungert.
mummu Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Avene lip balm "kuldekrem" er den absolutt beste jeg har prøvd!! Kjøpt på apoteket. http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+default+Catalog/PID-980177.aspx Endret 12. januar 2014 av mummu
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Carmex leppepomade på krukke. Du får den overalt. 4
Strikkemamma Skrevet 12. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Takk for svar! Endret 12. januar 2014 av Lykke
Magnifique Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Hei. Som sagt ovenfor: Carmex kan virkelig anbefales! Den er virkelig utrolig mot tørre lepper. En liten krukke varer lenge og koster ikke flesk heller. 1
Blablaa Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Carmex og Dr. Lipp er veldig gode! Dr. Lipp er jo egentlig beregnet på tørre nippler, men kan brukes på både lepper og albuer
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Carmex er ikke bra og det er uhygiensk med krukke. Dermalogicas er den beste jeg noen gang har prøvd. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Dr. Lipp er fantastisk! Jeg har prøvd det meste, men ingenting hr funket. Nå kjøpte jeg Dr.Lipp på onsdag, og leppene er som nye. Anbefales på det sterkeste! Anonymous poster hash: cd687...9f3
Blablaa Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Carmex er ikke bra og det er uhygiensk med krukke. Dermalogicas er den beste jeg noen gang har prøvd. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Carmex finnes også på tube
skruf Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Purelan brystvortekrem er genial på tørre lepper:) Peel forsiktig over leppene med f.eks ei myk tannbørste, og smør/masser et godt lag på. Gjør det gjerne før du legger deg sånn at kremen får godgjøre seg over natta:)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Dr. Lipp er fantastisk! Jeg har prøvd det meste, men ingenting hr funket. Nå kjøpte jeg Dr.Lipp på onsdag, og leppene er som nye. Anbefales på det sterkeste! Anonymous poster hash: cd687...9f3 Ja, sauetalg er deilig… Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
levelivet Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 Prøv å unngå lanolin og petrokjemiske stoffer, slikt som bare gjør deg enda mer avhengig. Om du bare har tørre lepper i en periode kan du forsøke allergikremer for eksem eller utslett. Bruker du lepomade over lengre periode kan du bli avhengig både fordi du tror at det er meningen at leppene skal være fuktige konstant, at du liker smaken/utseende lepomaden gir eller at leppene har sluttet å produsere fuktighet selv(?) fordi de er så vant til at du tilfører? 1
Gjest FrkAnna Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 http://www.apotek1.no/produkter/nuxe-reve-de-miel-leppekrem-15g-952023p denne er supergod! Dyr, men funker utrulig bra:) på krukke, ja. Men det er jo bare å vaske hendene først og ikkje bruke samme finger fleire gonger. Mentholatum tuben er heilt fantastisk. Er du tett i nesa i tillegg, så løsner dette opp om du har det på leppene, anbefalast på det sterkaste:)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Prøv å unngå lanolin og petrokjemiske stoffer, slikt som bare gjør deg enda mer avhengig. Om du bare har tørre lepper i en periode kan du forsøke allergikremer for eksem eller utslett. Bruker du lepomade over lengre periode kan du bli avhengig både fordi du tror at det er meningen at leppene skal være fuktige konstant, at du liker smaken/utseende lepomaden gir eller at leppene har sluttet å produsere fuktighet selv(?) fordi de er så vant til at du tilfører? Veldig enig. Det vil altså si Dr. Lipp, Purelan, Carmex osv. Les innholdsfortegnelsen. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Ja, sauetalg er deilig… Anonymous poster hash: 0db1e...b5f Ja, huff. For alt det andre er så mye bedre? Det smaker ingenting. Lukter ikke noe. Og det funker. Hva er da galt med å bruke det? Anonymous poster hash: cd687...9f3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Jeg er ikke blitt avhengig av Dr.Lipp. Morgen og kveld er nok. Og jeg var avhengig av lip balm før. Da jeg brukte eos, eucerin lip balm og la roche posay lip balm. Ja,den mentolatumgreia også. Den er virkelig ikke bra. Jeg har aldri før klart meg i godt og vel 12 timer uten å smøre noe på leppene. Det kan jeg nå Anonymous poster hash: cd687...9f3
halo Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Carmex leppepomade på krukke. Du får den overalt. Ditto!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Ja, huff. For alt det andre er så mye bedre? Det smaker ingenting. Lukter ikke noe. Og det funker. Hva er da galt med å bruke det? Anonymous poster hash: cd687...9f3 Det smaker dritt, lukter dritt og tetter porene så man får kviser/urenheter rundt munnen. Men det er sikkert greit hvis man ikke stiller så høye krav og man synes det er greit å spise underhudsfettet til sau. Anonymous poster hash: 0db1e...b5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå