AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg passer ikke å trekke håret stramt bakover i hestehale, men om jeg kunne fått det løsere, så ville det blitt pent. Men hvordan gjør man det? Anonymous poster hash: 9137a...314
Thorn Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Jeg pleier å lage en stram og glatt hestehale først, så trekke hårstrikket litt ut fra hodebunnen og stramme hestehalen igjen. Så trekker jeg littegranne i håret for å løsne det som fortsatt er stramt. Det blir som regel bra
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Takk for tips, jeg skal prøve det Antar det krever virkelig stram strikk, og det blir slike med metall-hempe i? Jeg bruker hårstrikker uten metall i. Utvider spørsmålet mitt jeg, og spør også om hvordan dere gjør for å lage sånn dult på toppen av hodet, slike som jeg ser enkelte her beskive at de ofte fikser til hjemme-kosekvelder, men også som jeg ser at mange går med ute til vanlig? Anonymous poster hash: 9137a...314
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 krøller bare sammen i en helt random kule å fester den jeg bruker den ikke utendørs jeg da for jeg har så langt hår at det stikker til alle kanter men sikkert fint til de som ikke har hår som går langt over brystene hahaha Anonymous poster hash: 06fe6...77d
Thorn Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Jeg bruker kun strikk uten metall, så det er ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Sånn: Anonymous poster hash: 2b7b1...35d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå