AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg har vært og sett på en leilighet som er til leie, og er bare litt interessert. Altså ikke helt bestemt. Skal også å se på en annen leilighet en av de første dagene. Fikk mail fra utleier som jeg var på visning hos nå, om at hun skal ha flere visninger neste uke, og at jeg kunne "være med" helt til utvelgingstidspunket. Må jeg gi beskjed nå om jeg ikke er interessert, eller kan jeg vente og event. si nei om hun velger meg? Anonymous poster hash: 7a0de...00f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Det kommer an på om du ønsker å være høflig eller ei. Anonymous poster hash: 4d24d...586
Gjest Marmot Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Så lenge hun ikke spurte deg, er det jo ingenting i veien for å ikke si noe. Du kan jo ikke risikere at du blir sittende uten bosted fordi du sa til denne damen at du ikke var interessert før du hadde noe annet.
Løvefrøken Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Hvis du vil ta denne om du ikke får noen andre, så ville jeg fortsatt å stå på lista. Så kan du bare si når et evt tilbud dukker opp at du har funnet deg en annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå