AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Mange damer som ønsker en partner eller har en partner setter like interesser høyt. Før i tiden var det ikke så vanlig da menn var menn og kvinner var kvinner. Blant besteforeldre og foreldre så har de ulike interesser, men har fungert godt sammen i alle år. Bestemoren min var interessert i barn, sying og kokkelering, mens bestefar var interessert i jakt,snekring, ski og fiske. Sammen utfylte de hverandre godt. Bestefar var ute å fanget maten, mens bestemor tilbredte den. Fantastisk god kombinasjon ikke sant? For meg er det ikke så viktig at evt partner har like interesser da jeg lever ut den delen gjennom mine guttevenner. Jeg er interessert i sport og driver med fotball, band,sykling og jakt. Med en evt dame kan jeg evt dele interesser som å reise,sex eller gå tur. Jeg er ikke så opptatt av hva slags interesse damene har og mener at det ikke har så mye å si for at forholdet skal fungere. Hva med dere samboere har dere like interesser, hvilke interesser i såfall eller har dere ulike interesser? Og dere single hva er deres tanker om interesser på en evt. partner? Anonymous poster hash: 22891...449
Gjest Gaea Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Vi har ikke veldig like interesser, men noe har vi riktig nok. Null problem sånn sett, men hadde ikke orket det eksempelet du kom med dersom det alltid var slik (totalt forskjellige interesser på alle punkter) - hadde kanskje gått greit dersom jeg kunne blitt med og fanget mat og han hadde hjulpet til med å lage den ganske ofte (gitt at dette var de interessene vi hadde, noe det ikke er). Det viktigste for meg er at man gjør litt sammen og litt hver for seg, så en tidkrevende interesse som jeg ikke hadde likt noe særlig eller blitt bedt med på i det hele tatt hadde ikke funket. Ellers går det bra. Liker også å ha kjæreste med på mine interesser i blant, da får jeg nemlig gjort det morsomste jeg vet sammen med den personen jeg aller helst vil være med. Han trenger ikke å være ekstremt entusiastisk, men at han faktisk synes det er koselig å være med på/holde på med det jeg liker best sånn en gang i blant er noe jeg setter veldig stor pris på.
Cho Kon It Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Vi har ganske mange felles interesser, som kunst, dyr, natur, musikk osv. Så har vi et par egne interesser hver. De blir på en måte litt felles de og, da vi begge viser interesse for den andres interesse, selv om det kanskje er noe vi ikke ville funnet på hvis vi var single. Vi føler vi er ganske heldige som har såpass mye til felles, men på den andre siden så kunne jeg ikke fungert i et forhold hvor man ikke har et godt vennskap også.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 vi har en del like interesser, som å se film og gå turer det vi er helt ulike på er det sosiale og det byr på en del utfordringer, samboer er langt mer sosial enn meg, og ønsker å ha mer besøk Anonymous poster hash: 18fb1...049
Gjest chiki Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Samboer elsker fotball og mye annen sport, jeg liker ikke sport noe særlig Jeg liker å lage mat og bake, ønsker meg hund og har nettopp begynt å sy. Vi liker begge reising og gå tur, har en del tvserier begge liker, også har vi jo datteren vår og nr2 på vei:) Jeg synes vi fungerer kjempe bra sammen, men skal innrømme at sporten av og til tar litt for mye tid, iallefall under OL og fotballvm og lignende. Men han har kuttet ned en del etter datteren vår kom og jeg regner med det blir litt mindre når barn nr2 kommer til sommeren. Ikke at jeg vil ta fra han hobbyen, men det blir mindre tid når man velger å få barn! Han ser omtrent alt av engelsk fotball, jeg synes det holder med favorittlaget og kanskje noen kamper i tilegg;)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Vi liker å gå på konserter og festivaler, kino, se film og serier..gå og sjekke ut nye ting som har kommet til byen, spise ute, møte venner. Noen ganger skulle jeg ønske vi drev med noe felles kanskje, men nå skal vi danse litt sammen da :-) Noen forslag til hva vi kan gjøre sammen?Anonymous poster hash: ffe7f...825
Abligøye Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 (endret) . Endret 7. januar 2015 av Abligøye
Gjest Linaria Skrevet 13. januar 2014 #8 Skrevet 13. januar 2014 Vi har mange like og mange ulike interesser. Han er veldig glad i fotball. Jeg er ikke så interessert i det, men ser av og til på kamper med ham og kommenterer småting. Jeg var med på kamp på Old Trafford i helga da han ikke hadde noen kompiser å dra med, og det var veldig morsomt. Jeg klarer å juble når ManU scorer. Jeg har en del interesser som han ikke bryr seg om, men han lytter når jeg vil snakke om det. Vi er også like på mange måter. Begge liker rolige hjemmekvelder med brettspill og kanskje et par venner og eventuelt litt vin/øl fremfor å dra ut på byen. Når vi reiser liker vi å gjøre de samme tingene - oppleve landets kultur, og ikke løpe rett til de største shoppingsenterne. Vi liker å se noe av det samme på TV, og noe forskjellig. Vi liker å gå på turer i skogen sammen. Vi har altså nok felles interesser til å få gjort ting sammen, men vi er også ulike på mange måter. Det er sånn jeg liker det. Man bør like noe av det samme, men ikke alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå