Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Hvordan er det fysisk mulig å innta slike mengder alkohol? http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/05/19/398474.html
Gjest gjest1 Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Drikkekonkurranse. Han har selvfølgelig drukket mengder med alkohol på veldig kort tid. Pælmer du innpå med shoter og drinker så rekker du ganske anselige mengder før du egentlig merker noe, og så er det for sent.
manji Skrevet 19. mai 2004 #3 Skrevet 19. mai 2004 Jeg synes drikkekulturen her til lands er noe dritt. Alkohol er det eneste jeg vet om som kan få høyst oppegående og respekterte mennesker til å oppføre seg som forbanna drittunger. Så en reportasje på NRK like etter de senket alkoholprisene i butikkene, der det var ei kjerring som sto å kjeftet opp betjeningen fordi de ikke hadde igjen noe av billig ølet. Hva faen tenkte hun skulle skje? Hvis jeg bare kjefter lenge nok, og oppfører meg som en lett fornærmet hore, så vil det plutselig på en helt magisk måte dukke opp en palle til med billigøl på lageret? Så jævla dumb ass mange kan være.
Gjest Ethereal Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Av og til er det flaut å være norsk... Nå i løpet av dette halvåret har jeg funnet ut hva europeere forbinder med Norge, og to av tingene er høye alkoholpriser og ravende fulle folk som drar på tur i Europa :evil: :cry: Ikke akkurat det bildet jeg skulle ønske, for å si det slik.
aowi Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 er godt det ble bryggeristreik da eeeee..... hmmmmm........ :-?
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. mai 2004 #6 Skrevet 23. mai 2004 Drikkekulturen i Norge er helt på jordet! Var på pub i London for en stund siden, folk småsnakket og drakk sin pint som man GJØR på pub, da et dritings norsk fotballag entret stedet. Etter fem minutter med vikinghjelmer, skrikende og skjærende "mannen var ute etter øl," en oppkastrunde på et eldre par sitt bord og uhøflige skrik, ba verten dem pent om å gå. Gjett hvem som unisont skrek "fuck you!", veltet to bord på vei ut og fortsatte på norske drikkeviser på leting mot neste pub? Sånt gjør meg flau over å være norsk... :evil:
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #7 Skrevet 23. mai 2004 Jeg har også "truffet på" nordmenn i utlandet. Jeg gir meg aldri til kjenne da det pleier å være forferdelig flaut å skulle vedkjenne seg dem som landsmenn. Pleier å se en annen vei og late som ingenting. :-?
Gjest Madam Felle Skrevet 23. mai 2004 #8 Skrevet 23. mai 2004 Drikkekulturen i Norge er helt på jordet! Var på pub i London for en stund siden, folk småsnakket og drakk sin pint som man GJØR på pub, da et dritings norsk fotballag entret stedet. Etter fem minutter med vikinghjelmer, skrikende og skjærende "mannen var ute etter øl," en oppkastrunde på et eldre par sitt bord og uhøflige skrik, ba verten dem pent om å gå. Gjett hvem som unisont skrek "fuck you!", veltet to bord på vei ut og fortsatte på norske drikkeviser på leting mot neste pub? Sånt gjør meg flau over å være norsk... :evil: Ja, for alle er jo selvfølgelig sånn. Ellers må jeg si at det var en tragisk hendelse, og jeg håper både bartenderen og de som var med han har lært en lekse.
Mossa Skrevet 23. mai 2004 #9 Skrevet 23. mai 2004 Jeg tror ikke at det oftest er norske folk som gjør slikt...jeg synes mange oppfører seg som idioter, uavhengig hvor de kommer fra, når de har fått i seg litt for mye. På de mange reisene jeg har vært, synes jeg ikke nordmenn skiller seg spesielt ut når det gjelder å oppføre seg dårlig i fylla.
Gjest Lille Solstråle Skrevet 23. mai 2004 #10 Skrevet 23. mai 2004 Ja, for alle er jo selvfølgelig sånn. Nei, jeg vil absolutt ikke skjære alle over én kam. Sier bare at det er en smule påfallende, og jeg tror NOEN nordmenn er litt for dårlige til å legge av seg sine uvaner når de er steder ting ikke passer seg. Hvis man drar til "syden", for eksempel, er det samme fylla uansett om folk er engelske eller norske.
Gjest gjest1 Skrevet 23. mai 2004 #11 Skrevet 23. mai 2004 Jeg tror ikke at det oftest er norske folk som gjør slikt...jeg synes mange oppfører seg som idioter, uavhengig hvor de kommer fra, når de har fått i seg litt for mye. På de mange reisene jeg har vært, synes jeg ikke nordmenn skiller seg spesielt ut når det gjelder å oppføre seg dårlig i fylla. Dessverre er det ikke alltid slik. Det stedet jeg har erfaring i fra har det faktisk stått artikler i pressen om skandinavisk, og da særlig norsk og svensk, drikkekultur og atferd. Dette er ikke engang et sted folk reiser til for å drikke seg fulle.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #12 Skrevet 23. mai 2004 Regner med at du er mann manji; og jeg må si jeg synes det er flott at også menn kan ta avstand fra noe av denne fyll-kulturen i Norge. Snakker jeg om det med menn, blir det til at jeg er den snerpete ungjenta som ikke vet hvordan man skal ha det ”skikkelig kult”, som etter deres definisjon er et fyllalag. Men det kommer kanskje av at jeg har hatt en alkoholiker til en far. Alkohol skremmer meg rett og slett. Personer rundt meg blir totalt forandret, og tror det er greit å miste all sunn fornuft. Synes litt synd på de som skal være med på fest, og som alltid dukker opp sørpa full, og ute av stand til å ha en samtale. Aldri skjønt hvorfor de ikke kan nyte alkohol, fremfor å bruke det som et middel for å tørre å være utadvendt.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mai 2004 #13 Skrevet 23. mai 2004 Regner med at du er mann manji; og jeg må si jeg synes det er flott at også menn kan ta avstand fra noe av denne fyll-kulturen i Norge. Snakker jeg om det med menn, blir det til at jeg er den snerpete ungjenta som ikke vet hvordan man skal ha det ”skikkelig kult”, som etter deres definisjon er et fyllalag. Men det kommer kanskje av at jeg har hatt en alkoholiker til en far. Alkohol skremmer meg rett og slett. Personer rundt meg blir totalt forandret, og tror det er greit å miste all sunn fornuft. Synes litt synd på de som skal være med på fest, og som alltid dukker opp sørpa full, og ute av stand til å ha en samtale. Aldri skjønt hvorfor de ikke kan nyte alkohol, fremfor å bruke det som et middel for å tørre å være utadvendt.
Gjest Tenkeboble Skrevet 23. mai 2004 #14 Skrevet 23. mai 2004 Regner med at du er mann manji; og jeg må si jeg synes det er flott at også menn kan ta avstand fra noe av denne fyll-kulturen i Norge. Snakker jeg om det med menn, blir det til at jeg er den snerpete ungjenta som ikke vet hvordan man skal ha det ”skikkelig kult”, som etter deres definisjon er et fyllalag. Men det kommer kanskje av at jeg har hatt en alkoholiker til en far. Alkohol skremmer meg rett og slett. Personer rundt meg blir totalt forandret, og tror det er greit å miste all sunn fornuft. Synes litt synd på de som skal være med på fest, og som alltid dukker opp sørpa full, og ute av stand til å ha en samtale. Aldri skjønt hvorfor de ikke kan nyte alkohol, fremfor å bruke det som et middel for å tørre å være utadvendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå