Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Ja, i år tror jeg at jeg begynner i januar.. Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynner smått, men ikke noe store greier. Bare slik som ørepynt :)

Anonymous poster hash: 8af26...602
Skrevet

Jepp, HAR faktisk allerede begynt. Kvalmt nok kjøpte jeg de første 2014-julegavene 2. januar. Da fant jeg noe fint på salg som jeg tror mottakeren blir glad for. Begynner sjelden SÅ tidlig, men heller litt tidlig på høsten. Det gjorde jeg ikke i 2013, og var fryktelig stressa før jul for å få alt kjøpt uten å gå konkurs.

Anonymous poster hash: 65d8d...f02
Skrevet

Selvfølgelig gjør jeg det. Jeg stritter i mot å bruke mye penger på gaver i desember.

Nå er mye varer som man betalte full pris for i desember nedsatt. Halv pris, på halv pris. Kjøper hele året. God tid, får tak i spes,og fine ting. Ferdig i septemb-okt med julehandel

Anonymous poster hash: 44a5b...079
Skrevet

Men dere som kjøper gave så tidlig, er dere helt sikre på at gaven faller 100% i smak? Jeg gir aldri bort noe uten byttelapp, for ønsker jo at mottaker kan bytte om jeg har bommet på stil/behov/farge/størrelse. Skjønner jo at det er greit å spare penger, men hva kjøper dere egentlig allerede nå?? Noen som lar deg bytte et år frem i tid?

Gjest tuppesjura
Skrevet

Gaver til unger kan kjøpes allerede nå. Leker, stæsj etc. Er helst ikke til de nærmeste jeg kjøper til nå, men til venners barn, vennegavene som ungene gir og sånt. De aller nærmeste spør jeg ofte om hva de ønsker seg når vi begynner åkomme utpå høsten. Neste år skal veldig mange voksne få hjemmelaget julegodter. Forsøke å redusere litt på prngebruken til julegaver. Mange unger skal få blafre sine ugle og traktor marbokser. Synes de var veldig flotte, mine unger fikk det i år. I tillegg skal mange få design letters kopp i melamin. Kjempekjekt til unger, og ganske rimelig, bare 89kr stk! :)

Skrevet

Gaver til unger kan kjøpes allerede nå. Leker, stæsj etc. Er helst ikke til de nærmeste jeg kjøper til nå, men til venners barn, vennegavene som ungene gir og sånt. De aller nærmeste spør jeg ofte om hva de ønsker seg når vi begynner åkomme utpå høsten. Neste år skal veldig mange voksne få hjemmelaget julegodter. Forsøke å redusere litt på prngebruken til julegaver. Mange unger skal få blafre sine ugle og traktor marbokser. Synes de var veldig flotte, mine unger fikk det i år. I tillegg skal mange få design letters kopp i melamin. Kjempekjekt til unger, og ganske rimelig, bare 89kr stk! :)

Er ikke melamin giftig da? Jeg har aldri fått lov til å spise/drikke av melamin fat/kopper...

Skrevet

Lurt av dere å starte nå :) Jeg jobber i en interiørbutikk og det er faktisk ganske mange som har startet på neste års gaver. Vi har gode tilbud på varer av god kvalitet. Jeg tror jeg skal begynne å handle litt gaver selv :biggrin:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...