AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Skrevet 12. januar 2014 Jeg sa til en som jeg har datet en stund at jeg ønsker meg barn...... Var det dumt å si? Eller teit? Jeg har barn, men fikk de da jeg var tenåring. Nå er jeg midt i tredveårene, og de er nesten voksne. Grunn til at jeg sa det var fordi at jeg håper at jeg kan få en fin ny mulighet til et familieliv igjen, og det er drømmen min. Må ikke ha barn, men jeg håper på å finne en med samme syn og tanker som meg. Jeg følte meg teit nå.....Husker at forrige kjæreste synes jeg var teit som ønsket det i min alder.... Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
daemonia Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Nei, det er verken feil eller teit. Det er best å få avklart slike ting med det samme, så slipper en å oppdage flere år etterpå at en har kastet bort verdifull tid på noen som viser seg å ha helt andre ønsker og behov 8
Gjest New_Girl Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Syns det er greit at du sa det jeg, så slipper du å kaste bor tiden på noen som ikke vil det samme som deg. 4
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Enig. Slike ting er det best å oppklare tidligst mulig.
Cathrine88 Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 Nei. Er ikke det å finne en du passer sammen med og som ønsker det samme hele poenget med å date? 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: ja, jeg har holdt det inni meg en stund... Men følte meg ulykkelig med å ikke si det... Skrev at jeg hadde et ønske om barn hvis kjærligheten fungerte. Min ekskjæreste synes det var for mye forlangt... Han sa at han synes det var ego av meg, og at det betydde at han var bare til for å utnyttes. For hvis jeg elsker et menneske skal jeg elske det selv om det ikke ønsker barn. Jeg derimot kjente jeg ble ulykkelig med det han sa... og dermed sa jeg dette til han som jeg dater nå. Jeg har et ønske om det, og det er jo poenget med å date og få stå for sine ønsker, og tanker, ellers blir jo jeg ulykkelig..... Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Hva svarte han da? Anonymous poster hash: b10eb...ffc
Peter007 Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hadde løpt jeg og aldri tatt av buksa mer når du hadde vært der. Dater og gir slike signaler er skummelt om om vil vente med å bli far til en er i samme hus Endret 12. januar 2014 av Peter007 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: hehe de menn som ikke tåler sånnt er jo feil. En bør kunne få ta opp slike ting tidlig, for ellers så kan en risikere at vedkommende ikke ønsker det samme livet. Han sa ikke noe galt på at jeg ønsket. Må lese om hva han ønsker selv.Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: han sa at han savnet det å ha et lite barn innimellom...Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
Gjest RockOn Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 På en måte så er det jo realt for dere begge at du sier det. Veldig kjedelig hvis han ikke ønsker, og dette kommer først frem da dere kanskje har kommer langt i forholdet. Men samtidig så kan det jo skremme vannet av hvilken som helst mann at dette kommer frem for fort...
Marie90 Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Hvis du fikk forrige kull som tenåring er det kanskje ikke så rart at eksen reagerte på det da? Å ville ha barn i tredveårene er jo helt naturlig.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #13 Skrevet 12. januar 2014 synes ikke det var dumt ingenting er mer avtennende enn menn som er livredde for forpliktelser spør du meg Anonymous poster hash: 09590...b14
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Jeg fortalte også mannen min at jeg ønsket meg (fler) barn etterhvert. Det fortalte jeg ganske tidlig, mens vi datet. Hvis han hadde blitt skremt bort av det så hadde det ikke vært rett mann for meg. Ønsket jo en mann som delte samme verdiene i livet som meg også. Vi har vært sammen i 3år og gift i 1år nå. Fortsatt ikke fått barn sammen, men det er fordi det ikke passer seg sånn akkurat nå. Ikke tenk på at det var dumt å si, syns det er greit å avklare sånt tidlig slik at man ikke kaster bort tiden sin på mannfolk som bare er ute etter tullAnonymous poster hash: a8bac...1bb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter . enig med dere . Jeg skal gjøre det som er rett for meg, og hvis han løper så er han ikke et tap For ekskjæresten ble ikke forgudet i mine øyne da han sa at jeg måtte velge han eller barn for han forsto det sånn at jeg var mer forelsket i å få meg unger, og det var alle kvinner i hans øyne, enn å ta vare på kjærligheten.. Sykt å si synes jeg Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: Marie90.. : ja jeg fikk forrige kull i tenårene... Er flere grunner til at jeg ikke har fått siden..... Jeg ønsket hele tiden flere siden, og ville ha fire barn før jeg var 30 helst, men det ble ikke som jeg ønsket og håpet på Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b
Peter007 Skrevet 12. januar 2014 #17 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: hehe de menn som ikke tåler sånnt er jo feil. En bør kunne få ta opp slike ting tidlig, for ellers så kan en risikere at vedkommende ikke ønsker det samme livet. Han sa ikke noe galt på at jeg ønsket. Må lese om hva han ønsker selv.Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b Men en vil lett tenke at en kan bli lurt av dama til å bli far. Bange anelser kommer
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: Men en mann som er så redd for å bli bundet eller lurt får bare gå...! Sånne tanker har jeg! Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 Trådstarter: hehe de menn som ikke tåler sånnt er jo feil. En bør kunne få ta opp slike ting tidlig, for ellers så kan en risikere at vedkommende ikke ønsker det samme livet. Han sa ikke noe galt på at jeg ønsket. Må lese om hva han ønsker selv.Anonymous poster hash: 1f0dc...e1b hvorfor spurte du om dette var dumt å si da? Det er jo helt klart hva du egentlig mener...!Anonymous poster hash: fd87e...057
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Jeg som mann ville nok ikke reagert negativt på det, kommer selvsagt an på hvor lenge man har datet. Personlig ville jeg kanskje blitt litt skeptisk da du har barn fra før, og jeg ser ikke for meg en tilværelse med våre barn/dine barn osv. da jeg er sterkt mot den samfunnsformen. Anonymous poster hash: b4ebd...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå