AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #1 Del Skrevet 12. januar 2014 Hei! Er det noen med erfaring med å lage Fotobok via Fotoknudsen? Kvalitet? Pris? Anonymous poster hash: 219f1...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #2 Del Skrevet 12. januar 2014 ingen som har laget fotobok før? Anonymous poster hash: 219f1...e02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #3 Del Skrevet 24. februar 2015 Hei. Jeg lurer faktisk på det samme. Hadde tenkt å lage en ny tråd, men legger heller inn spørsmålet her : Noen erfaringer med fotobok fra ulike leverandører ? Foto Knudsen, Japan Foto osv ? Har selv bestilt, og vært veldig fornøyd med kalendere fra Foto Knudsen, og etterhvert syns jeg programvaren deres er blitt bedre. Men vil gjerne høre andres erfaringer. Anonymous poster hash: 64540...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2015 #4 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har brukt FotoKnudsen, Elitefoto og en til jeg ikke kommer på i farten, og jeg er godt fornøyd med alle tre. Litt "knoting" til jeg ble kjent med programvarene, men sånn må man jo regne med. Eneste negative jeg kommer på fra Foto Knudsen er at når du endelig er klar for å trykke bestill, må du gjennom x antall sider der de forsøker seg på mersalg, men det er jo bare å trykke seg gjennom... 😊Anonymous poster hash: d610a...7ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2015 #5 Del Skrevet 25. februar 2015 Enig med deg om Foto Knudsen sin mersalg pushing, og at det er bare å trykke forbi. Prøvde meg på Japan Foto en gang i forbindelse med et kort jeg skulle lage, men opplevde det vanskelig. Men det er mange år siden. Ettersom jeg har bildene mine lastet op hos Foto Knudsen, og det nå utgjør nærmere 2000 bilder, føler jeg at det er praktisk å bruke de. Og kanskje litt "forpliktet" ettersom lagringen av alle bilder er "gratis" (er jo egentlig ikke det, forutsetter bestilling minst hver 12 måned, men det holder for så vidt med bare ett bilde så vidt jeg forstår). Liker og at de har chat som svarer ganske raskt på spørsmål. Anonymous poster hash: 64540...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. februar 2015 #6 Del Skrevet 25. februar 2015 Når jeg har skulle bestilt fotoprodukter som kort og forstørrelser har jeg brukt Foto Knudsen, lager jeg fotoboken bruker jeg Japan Photo. Liker veldig godt programmet deres, Cewe, og kan enkelt gjøre endringer og få boken som jeg vil. Jeg har prøvd å lage fotobok på Foto Knudsen også, men det synes jeg ble for tungvint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå