Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår tre års bryllupsdag nærmer seg, og jeg kunne tenke meg å ta mannen med på en liten helgetur.

Målet er å IKKE være et sted der det er masse å oppleve, det gjør vi ofte nok, men heller et sted der vi kan ta det helt rolig og bare kose oss.

Jeg ser for meg et sted der vi kan få et litt xtra koselig rom, roomservice og en hyggelig restaurant i forbindelse med hotellet.

Helst ikke mer enn to timers biltur fra Oslo.

Og helst ikke koste det hvite ut av øyet.

For eksempel et sted med skog og et vann, der vi kan sitte med pledd på terrassen og drikke morgenkaffen og se på morgendisen over vannet...

Noen som har noe forslag til et hotell litt utenom de vanlige, kjedelige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det ligger et kjempe koselig hotel i Dalen i Telemark. Gammeldags og lekkert.... Tror kanskje det heter Dalen Hotel....

Verdt å sjekke,tror jeg!

Skrevet

Gravberget Gård i Solør - der er det flott og så rolig...

Gjest Anonymous
Skrevet

Engø Gård på Tjøme ville vært mitt førstevalg. Et lite romantisk "hotell" i vakre omgivelser.

Skrevet

Hva med Refsnes Gods på Jeløya (Moss)?

Gjest Klips.
Skrevet

Takk for interessante svar.

Nå skal jeg begynne å forske litt, ja.

Gleder meg allerede til september :-)

Skrevet

"En landevei slynger seg gjennom et vakkert landskap av åker og skog. Midt i naturen, i brytningen mellom landlig fortryllelse og de dype skogers mystikk, åpenbarer Losby Gods seg - bare 20 minutters reise fra Oslo sentrum og kun 10 minutter fra Lillestrøm. "

Skrevet

Nå har jeg sett på alle stedene på internett. HERLIG. Akkurat sånne steder jeg hadde håpet å finne.

Må nok ta sånne turer flere bryllupsdager fremover, vi.

(Ideen kom egentlig fra Amerikanske/Engelske filmer og serier der kjærestepar stadig tar en weekendtur på landet.)

Skrevet
Engø Gård på Tjøme ville vært mitt førstevalg. Et lite romantisk "hotell" i vakre omgivelser.

Sier meg enig her!

Skrevet

Sier meg enig her!

Henger meg på her :-)

Engø er et nydelig sted og er kjent for sin gode mat.

Er jo heller ikke så langt å kjøre fra Oslo til Tjøme. Bare litt kjedelig at man må gjennom 3 bommringer for å komme ditt, så sant man bor innenfor bommringen i Oslo da :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...