Gå til innhold

Perfekt sekk til trening og skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart begynne studier igjen, og trenger en sekk som har to rom slik at jeg har separate rom for skolesakene og treningssakene. Har sett på et par, men felles for dem er at rommet med plass til pc og sånn er gedigent, mens rommet jeg så for meg til treningssaker er altfor lite. Noen som har forslag til en god sekk?

Det er innetrening, så jeg skal ikke ha med altfor mye, men trenger rom til dusjsaker og sko.

Anonymous poster hash: 6d006...081
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut sekkene til beckmann :)

Har du en selv og kan si om den passer til mitt bruk? Og har de den noe annet sted enn Ringo, som er den eneste butikken jeg har funnet som fører dem?

Gjest Blomst83
Skrevet

Har du en selv og kan si om den passer til mitt bruk? Og har de den noe annet sted enn Ringo, som er den eneste butikken jeg har funnet som fører dem?

Jeg har en,men den føres ikke lengere. Jeg kjøpte en via nett. Den har to 2 rom, pluss at den har en lomme inntil ryggen som er beregna for mac/pc

Skrevet

Jeg har en,men den føres ikke lengere. Jeg kjøpte en via nett. Den har to 2 rom, pluss at den har en lomme inntil ryggen som er beregna for mac/pc

Via nett er lettere sagt enn gjort, og siden jeg gjerne vil sikre meg at rommene passer til mitt bruk, så utgår det når jeg ikke får sett dem i butikk. Men takk for tips.

Noen andre?

Skrevet

Jeg har sett på sekker hos flere av disse før, men jeg har bare sett skolesekker for barn der.

Det kan hende jeg må lete nærmere. Det burde da virkelig ikke være vanskelig å finne en slik sekk :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...