Gå til innhold

Sukkerdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt min Sukkerprofil i litt over en måned og har blitt litt kjent med diverse menn. Det har tatt tid å sortere da det kommer en del henvendelser der inne. Føler nå jeg har en "favorittliste" på 4-5 menn, men alt er foreløpig usikkert da vi ikke har kommet lenger enn skrivingen ennå.

Hvordan gjør dere andre det med henvendelsene som kommer? Dater dere flere på en gang? Siler dere lettere ut gjennom for eksempel telefonkontakt?

Det kommer stadig nye menn inn på mailen, noe som gjør at det er vanskelig å få oversikt der inne. Skulle ønske magefølelsen bare kunne slå til og jeg intuitivt bare visste at HAN er den jeg vil ha :)

Del gjerne erfaringene deres. Vil også veldig gjerne vite hvor fort dere eventuelt fikk følelsen av å skrive med "mannen i deres liv", og hva med ham som vekket akkurat den følelsen :)

Anonymous poster hash: a76b0...853
Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! jeg kan jo prøve å skrive litt om mine erfaringer:)

hoss meg også var det mange som viste interesse. slik jeg gjorde det var rett og slett slik at jeg sjekket ut profilene deres og hvis jeg ikke syntes de var interessant lot jeg bare være å svare. slettet rett og slett meldingen. prøvde og skrive litt med noen, men avsluttet det raskt.

en kveld det var flere gutter som ville ha kontakt dukket det plutselig melding opp fra en gutt som fikk meg til å glemme alle de andre og jeg snakket kun med han, en uke senere møttes vi og vi er kjærester idag!

det var noe med det at han hadde en utrolig bra profil som jeg så han hadde jobbet litt med, og da vi skrev sammen var han veldig hyggelig å seriøs, jeg skjønte at det var et forhold han var ute etter:) og jeg synes det var ganske viktig at vi avtalte tidlig (allerede fra første dag med skriving) at vi skulle møtes. om man går tom for ting å sende melding om kan det fort bli kjedelig å kanskje man mister interessen for hverandre allerede før man møtes. jeg stemmer ihvertfall på å møtes tidlig om kjemien stemmer over melding og begge vil møtes!:)

om du lurer på noe mer er det bare å spørre;)

lykke til!

Anonymous poster hash: 467b1...2ab
Skrevet

Tusen takk for meldingen din :) Det var jo litt av en fin historie da :) Hvor lenge var du der inne før du fant ham da? :))

Jeg skriver fint med noen nå, men har valgt å vente med å treffes for å se om det fremdeles er spennende over tid.. men kanskje det er feil taktikk som du sier. At man heller kan risikere å gå lei noen virkelig flotte personer.. får prøve å bli flinkere til å hoppe i det tror jeg :D

Anonymous poster hash: a76b0...853
Skrevet

Hvem orker å betale for å skaffe seg en mini mulighet til å finne sin rette mann eller dame, når man kan møte øyne til øyne helt gratis?

Har selv vært inne på sukker og må si at det koster helt sinn sykt mye å kunne sende eller motta meldinger fra en annen. Hadde skjønt det hvis det var 1980 tallet, men i dag, nei. Lureri.

For meg ble det lett å se at de som sløser penger på sukker.no eller match.no og slike tjenester, er veldig lite smart i utgangspunktet og absolutt ikke et emne som egner seg sammen med meg. Sorry ass.

Anonymous poster hash: 31452...1c8
  • Liker 1
Skrevet

hei igjen:)

jeg hadde faktisk bare hatt profilen en ukes tid før jeg kom i kontakt med han jeg er kjæreste med idag så jeg var ganske heldig dær vil jeg si, siden det gikk så fort:)

håper du også finner den rette dær inne:)

Anonymous poster hash: 467b1...2ab
Skrevet

Jeg fant kjæresten min på sukker. Der var det rett og slett magefølelsen som slo til. Jeg så bilde av han og tenkte at "åh, han så hyggelig ut!" Så skrev vi litt fram og tilbake før vi ble enige om å møtes.

Jeg var veldig kritisk der inne og det skulle mye til før jeg i det hele tatt ville møte noen. De som kun skrev "hei" til meg gadd jeg ikke engang å svare, særlig ikke om det stod lite i profilen deres.

AB i post #4: Jeg vil ikke akkurat si at jeg syntes det kosta mye eller var pengesløseri. For meg var det mye vanskeligere å møte noen på byen eller gjennom venner.

Men TS, masse lykke til. Det er absolutt store muligheter for å få seg kjæreste på nett :)

Skrevet

Hvem orker å betale for å skaffe seg en mini mulighet til å finne sin rette mann eller dame, når man kan møte øyne til øyne helt gratis?

Har selv vært inne på sukker og må si at det koster helt sinn sykt mye å kunne sende eller motta meldinger fra en annen. Hadde skjønt det hvis det var 1980 tallet, men i dag, nei. Lureri.

For meg ble det lett å se at de som sløser penger på sukker.no eller match.no og slike tjenester, er veldig lite smart i utgangspunktet og absolutt ikke et emne som egner seg sammen med meg. Sorry ass.

Anonymous poster hash: 31452...1c8

Ta med i konklusjonen din at nettdating er den mest vanlige måten i dag å finne kjæresten på. Dette er det faktisk forsket på.

Anonymous poster hash: c6b0a...af5

Skrevet

Jeg har av og til skrevet med flere menn samtidlig, og møtt noen av de kort tid etter hverandre, mens jeg har fortsatt å skrevet med noen der inne. Man vet aldri hva som skjuler seg bak profilen før man møtes i virkeligheten, derfor har jeg til tider valgt å holde kontakt med flere. Men, hvis jeg har møtt en mann flere ganger, så har jeg latt være å skrive med de andre.

Lykke til i jakten!:)

Og til deg som sier det er pengesløseri; Er ikke den store kjærligheten verdt noe som helst?

Skrevet

Du kan jo tenke deg at om du går på by'n en kveld. Så skal du ikke se bort ifra at du brenner mer penger enn hva et medlemskap på en datingside koster.

Anonymous poster hash: 99e4b...2be
Skrevet

Har et spørsmål om Sukker som jeg håper noen kan svare på, gidder ikke ta kontakt med dem bare for et fillespørsmål. Vet jeg overtenker nå for en fillesak, men lurer likevel.

Er kjent sak at noen bare sletter meldinger uten å åpne/lese dem. Hvordan blir det hos meg da, får jeg fortsatt se meldingen som ulest, eller blir hele samtalen og meldingen i innboksen min også slettet?

Anonymous poster hash: 7ce4e...f89
Skrevet

Jeg har snakket med flere på en gang. Men jeg dater ALDRI flere samtidig. Det er respektløst og det håper jeg ingen gjør. Jeg snakker med fem samtidig og møter en av dem og om jeg etter førte daten med han oppdager at han ikke er match, fortsetter jeg å snakke med de andre og går på date med en av de andre.

Noen ganger fortsetter jeg å snakke med de andre også etter første daten for å se hvordan jeg liker han jeg dater etter andre daten, fordi jeg er usikker på ham. Men etter en tredje date VET du om du vil satse på denne personen eller ikke, og jeg mener at hvis du har gått på en tredje date må du slutte å snakke med de andre, eller slutte å date han du dater. Om du etter tre dater ikke kan slutte å prate med de andre er du ikke interessert nok til at det er vits i å fortsette.

Anonymous poster hash: c6b0a...af5
Skrevet

Jeg vet hva du mener - det blir veldig mye på sukker. I starten prøvde jeg svare alle, for å være høflig, men måtte bare gi opp. Og en del skjønner jo ikke et nei heller.. Men jeg var heldigvis ikke så lenge der :) Jeg datet flere på en gang, følte det ville gi meg best bilde på ting, og ville ikke satse alt på en hest, men skal nok innrømme at noen dater takker jeg ja til uten å ha sånn veeldig lyst..jaja. Uansett, det var en som skrev til meg med en gang jeg registrerte meg. Skikkelig dårlig førstemelding, bare "hei du" :fnise: Heldigvis likte jeg godt profilen hans, så svarte, og referte til noe der. Var veldig hyggelig å skrive med han, men så vidt jeg husker var det ikke noe spesielt. Men han spurte om å møtes for en kaffe ganske raskt, litt raskere enn jeg kunne tenkt meg, men skitt la gå. Så han ble den første jeg møtte. Og det var full klaff! :) Altså, for å ikke bruke kun et så mystisk uttrykk: Samtalen fløt ganske naturlig, vi hadde det hyggelig, og jeg ble litt smånervøs. Det var jeg ganske lenge i starten, og for meg betyr det at jeg liker fyren! :)

Så jeg hadde egentlig bestemt meg da for at han ville jeg bli bedre kjent med, og det var utvilsomt han jeg likte best. Datet likevel noen andre også i starten, men det ble med et par ganger. Det skjedde ingenting med de andre datene da, og jeg merket veldig tydelig at jeg følte noe annet når jeg var sammen med den første daten. Jeg merket at jeg løy på meg til andre som spurte meg ut at jeg hadde avtaler, var travel etc, fordi jeg ville bruke tiden på han, tihi :) Når det hadde skjedd litt mer mellom oss kuttet jeg ut de andre, og et par måneder senere var vi et par. Offisielt, det hadde vel føltes sånn en stund :)

Kjæresten min (nå samboer - takk sukker!) møtte bare meg. Han hadde snakket med et par andre, men avlyste med de etter å ha møtt meg, fordi han ville se hvordan det gikk. Jeg må innrømme jeg setter pris på det, men tenkte da at måtte være forberedt på at han kanskje datet andre. Jeg mener, har man ikke avtalt annet, så har man ingen forpliktelser. Så ja, du kan date flere på en gang, men pass opp - det blir fort stress. Man vil jo ha tid til andre ting og. Og tenk så flaut om man støter på tirsdagens date mens man er på date med Herr Torsdag? Etter noen dater med kjæresten begynte jeg bare å svare folk at jeg allerede datet en og ville se hvordan det gikk.

Jeg hater å snakke i telefon, så det gjorde jeg aldri. Vet kjæresten snakka med ei før han møtte meg på telefon, men det gikk jo tydeligvis ikke så bra. Ikke at jeg skal si det var det avgjørende.

Men jeg må holde med mennene her. Vi kvinner vil gjerne ha en trygg avstand og vurdere ut fra og ta oss god tid, men sannheten er at hvordan en person og kjemien er merker man først når man møtes! :) Jeg og kjæresten hadde et par ting felles, samtidig som vi er veldig forskjellige på noen områder. Men det var som sagt ikke før vi møttes at jeg kjente jeg virkelig likte han :) Skal ikke si jeg tenkte mannen i mitt liv - jeg trenger mye mer tid til slikt, så ikke forvent en slik åpenbaring. Men jeg tenker absolutt det nå! :) Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 749ab...396
Skrevet

Er kjent sak at noen bare sletter meldinger uten å åpne/lese dem. Hvordan blir det hos meg da, får jeg fortsatt se meldingen som ulest, eller blir hele samtalen og meldingen i innboksen min også slettet?

Anonymous poster hash: 7ce4e...f89

Ingen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...