Gå til innhold

Menn - blir dere ikke flaue når dere innser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at dere har oppført dere patetisk? Arrogant, hoven og dramatisk, for eksempel?

Eksempel:

Kvinne vil ha kaffe, og kun kaffe.

Hun: Blir du med og kjøper kaffe etterpå?

Han: Haha, skjerp deg, da. Du lurer ikke meg. Jeg vet hva du er ute etter.

Hun: Hæh? Hva er jeg ute etter?

Han: Skjerp deg. Jeg gjennomskuer deg lett.

Hun: Haha, okei? Hva skjer? Jeg vil bare ha kaffe altså...

Han: Ja, særlig... Jeg ser såååå lett gjennom deg. Du er så lett å lese. Jeg er alt for smart for deg. Du lurer aldri meg. Du kan bare drite i å spille slike spill med meg! (Tar helt av og blir hoven)

Hun: Eh... Jeg spiller ikke spill. Jeg vil bare ha kaffe.

Han: Ja se der, og nå vrir du om på virkeligheten! Det er du flink til, hva! Haha, du er så utspekulert atte! Du er så smart også, skremmende smart, tror du lurer meg! (Ler nedlatende)

Hun: :overrasket:

Det er sikkert noen hankjønn her inne som har vært litt over-cocky da dere var unge og usikre (forhåpentligvis veldig unge...), eventuel høye som hus, men ble dere ikke vanvittig flaue da dere innså at dere lenge har trodd at dere hadde "litt" mindre gudestatus enn dere trodde, og at dere over lengre tid har vært utrolig innbilsk og hovne i deres måte å tolke andre?

Anonymous poster hash: 5662d...e6f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

...at dere har oppført dere patetisk? Arrogant, hoven og dramatisk, for eksempel? Eksempel: Kvinne vil ha kaffe, og kun kaffe.Hun: Blir du med og kjøper kaffe etterpå?Han: Haha, skjerp deg, da. Du lurer ikke meg. Jeg vet hva du er ute etter. Hun: Hæh? Hva er jeg ute etter? Han: Skjerp deg. Jeg gjennomskuer deg lett. Hun: Haha, okei? Hva skjer? Jeg vil bare ha kaffe altså...Han: Ja, særlig... Jeg ser såååå lett gjennom deg. Du er så lett å lese. Jeg er alt for smart for deg. Du lurer aldri meg. Du kan bare drite i å spille slike spill med meg! (Tar helt av og blir hoven)Hun: Eh... Jeg spiller ikke spill. Jeg vil bare ha kaffe. Han: Ja se der, og nå vrir du om på virkeligheten! Det er du flink til, hva! Haha, du er så utspekulert atte! Du er så smart også, skremmende smart, tror du lurer meg! (Ler nedlatende)Hun: :overrasket: Det er sikkert noen hankjønn her inne som har vært litt over-cocky da dere var unge og usikre (forhåpentligvis veldig unge...), eventuel høye som hus, men ble dere ikke vanvittig flaue da dere innså at dere lenge har trodd at dere hadde "litt" mindre gudestatus enn dere trodde, og at dere over lengre tid har vært utrolig innbilsk og hovne i deres måte å tolke andre? Anonymous poster hash: 5662d...e6f

Dette har jeg bare opplevd i form av at jeg trodde jeg skulle være med og kjøpe kaffe.....

Anonymous poster hash: 78b2b...d22

• Liker 1
Skrevet

...at dere har oppført dere patetisk? Arrogant, hoven og dramatisk, for eksempel?

Eksempel:

Han: Ja, særlig... Jeg ser såååå lett gjennom deg. Du er så lett å lese. Jeg er alt for smart for deg. Du lurer aldri meg. Du kan bare drite i å spille slike spill med meg! (Tar helt av og blir hoven)

Han: Ja se der, og nå vrir du om på virkeligheten! Det er du flink til, hva! Haha, du er så utspekulert atte! Du er så smart også, skremmende smart, tror du lurer meg! (Ler nedlatende)

Det er sikkert noen hankjønn her inne som har vært litt over-cocky da dere var unge og usikre (forhåpentligvis veldig unge...), eventuel høye som hus, men ble dere ikke vanvittig flaue da dere innså at dere lenge har trodd at dere hadde "litt" mindre gudestatus enn dere trodde, og at dere over lengre tid har vært utrolig innbilsk og hovne i deres måte å tolke andre?

Jeg skjønner ikke ... hva trodde han at hun egentlig ville?

• Liker 1
Skrevet

Eksempel:

Hæ? Slik har jeg aldri hørt verken en mann eller kvinne snakke til hverandre. Vi må tydeligvis leve på to helt ulike planeter. Og ut fra det jeg leser så er det helt i orden for meg at det fortsetter slik ;).

Skrevet (endret)

Yupp, har vært flau over det, men har aldri holdt på slik som du illustrerte i teksten over.

Har også vært flau når jeg har oppført meg irrasjonell i eldre alder også. Skjer sjeldent, men når det skjer kan man ikke gjøre så mye annet enn å si unnskyld etterpå.

Endret av .-L-.
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...