AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Jeg hadde gitt kjæresten en ørefik fordi han hadde vært veldig slem mot meg, og i dag forteller han meg at dersom det hadde vært en annen enn meg som hadde gjort det imot han så hadde han rundjult vedkommende. Jeg likte veldig dårlig at han sa noe sånt og jeg følte meg truet. Bør jeg være bekymret og gjøre det slutt? Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
Boletta Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Du bør ikke fike til kjæresten din. Det er det du bør tenke på. 2
minister-mio Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Dere bør ikke bruke vold noen av dere 2
Gamerfrue Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 det høres jo ikke akkurat ut som et konstruktivt forhold, ved den korte beskrivelsen. 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 hvorfor føler du deg truet? Han sa jo at han ikke hadde kommet til å banke deg. Jeg mener at det du gjorde var verre enn det han sa.. Anonymous poster hash: 8a149...5e1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Man slår ikke partneren sin. Anonymous poster hash: 537c6...682
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Jeg velger bevisst å utelate nøyaktig hva han har gjort imot meg fordi det er lett gjenkjennelig, men jeg kan nevne psykisk manipulering, løgner og tvang. Og jeg er ikke glad for at jeg fikte til han, jeg er virkelig ikke den type menneske, men han har dratt strikken langt nå i 4 år. Jeg har funnet meg i mye dritt fra han. Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #9 Skrevet 11. januar 2014 hvorfor føler du deg truet? Han sa jo at han ikke hadde kommet til å banke deg. Jeg mener at det du gjorde var verre enn det han sa.. Anonymous poster hash: 8a149...5e1 Han var svært alvorlig når han sa dette, han var svart i øynene. Og jeg følte han advarte meg. Jeg sa han kunne bare banke meg opp om det var det han ønsket, etter alt han har gjort. Jeg ser nå at jeg egentlig har bestemt meg for å bryte. Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
ABC4- Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Jeg velger bevisst å utelate nøyaktig hva han har gjort imot meg fordi det er lett gjenkjennelig, men jeg kan nevne psykisk manipulering, løgner og tvang. Og jeg er ikke glad for at jeg fikte til han, jeg er virkelig ikke den type menneske, men han har dratt strikken langt nå i 4 år. Jeg har funnet meg i mye dritt fra han. Anonymous poster hash: 38ab2...3fb Da slår du opp på dette grunnlaget.
Boletta Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Men da børdu jo gjøre det slutt pga disse andre tingene du nevner. Ikke det han sa etter ørefiken...!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #12 Skrevet 12. januar 2014 Men da børdu jo gjøre det slutt pga disse andre tingene du nevner. Ikke det han sa etter ørefiken...! Ja, jeg burde jo det men han er så jævlig til å manipulere meg rundt! Men det han sa idag gjorde noe med meg, og sånn som han så ut når han sa det. Det var noe nytt. Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #14 Skrevet 12. januar 2014 Er det noen som har erfaringer med slike uttalelser fra andre? Har de personene gått til å være voldelige mot kvinnene sine? Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
Boletta Skrevet 12. januar 2014 #15 Skrevet 12. januar 2014 Han er jo allerede (psykisk) voldelig. Skal du sitte og vente til han faktisk slår? Skal du prøve å fike til han igjen for å se om han mener alvor? Blir det lettere å gå fra han om han har gjort noe så håndfast som å slå? 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #16 Skrevet 12. januar 2014 Han er jo allerede (psykisk) voldelig. Skal du sitte og vente til han faktisk slår? Skal du prøve å fike til han igjen for å se om han mener alvor? Blir det lettere å gå fra han om han har gjort noe så håndfast som å slå? Nei jeg skal ikke det (jeg skal ikke bli altså), jeg vil bare vite om noen faktisk har gått så langt. Anonymous poster hash: 38ab2...3fb
mckinley Skrevet 12. januar 2014 #18 Skrevet 12. januar 2014 Stol på den intuisjonen som ledet deg til å skrive dette innlegget. Slike følelser bor ikke i en lykkelig kvinne som føler seg trygg og elsket.
Chien Skrevet 12. januar 2014 #19 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Slettet Endret 12. januar 2014 av Chien
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #20 Skrevet 12. januar 2014 Hvorfor slo du han da? Jeg har gjort det i selvforsvar mot eksen min fordi han spyttet meg i ansiktet og prøvde å dytte til meg, men det er litt anderledes. Hadde aldri funnet på å slå til han eller noen andre for den saken skyld ellers. Anonymous poster hash: fbd19...ea6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå