Gå til innhold

Gamle Girls! blader, husker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt og ryddet på loftet da jeg kom over en kasse med gamle girlstegneserier, og da var ryddinga ferdig :P ble sittende å bla i alle og koste meg med det. Er langt opp i 20 årene og dette er vel blader fra da jeg var 13-14 eller noe. Savner den type blader i dag, synes ikke det som er på markedet i dag er noe særlig likt det.

Husker jeg og venninnene mine satt og synes de tegneseriene kunne være litt grisete, alltid noen som hadde sex der haha.

Anonymous poster hash: 4a30d...ef9
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaa..! Jeg har noen på loftet selv. Gode, gamle 90-tallet. Brevvenner og flauser. Noveller og tegneserier. Perfekt. Hvis jeg hadde penger, kunne jeg kjøpe et blad og en stratos for å kose meg.

Anonymous poster hash: cb367...b77

• Liker 1
Skrevet

Jaaa..! Jeg har noen på loftet selv. Gode, gamle 90-tallet. Brevvenner og flauser. Noveller og tegneserier. Perfekt. Hvis jeg hadde penger, kunne jeg kjøpe et blad og en stratos for å kose meg.

Anonymous poster hash: cb367...b77

Ja ikke sant? Perfekte underholdning, venta alltid på at det skulle komme ut, et av ukas kosehøydepunkt :)

Skrevet

Jeg digga de bladene der! Alltid spennende noveller, tegneserier og flauser. Alltid noe sexgreier på en uskyldig men ærlig måte

Skrevet

Jeg digga de bladene der! Alltid spennende noveller, tegneserier og flauser. Alltid noe sexgreier på en uskyldig men ærlig måte

Var godt å være ung tenåring når de bladene kom, husker jeg lærte ganske mye av de artiklene og temaene de tok opp..

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg storkoste meg med Girls i slutten av barndommen/begynnelsen av ungdommen. Starlet var vel ganske likt, men der har jeg bare noen arvede/brukte blader, jeg var så liten da de kom ut.

Likte novellene og spørrespalten (het ikke hun som svarte Nina?) best. Nå kjenner jeg at jeg har lyst på flere blader...

Anonymous poster hash: 697b8...98b
Gjest Keikolina
Skrevet

JA, Girls og starlet, ha ha. Digga de bladene og tegneseriene.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Åååh, girls og startet! *savn* Og penny da, hestejente som jeg var og er. :) Sukk. Sånt no' finnes vel ikke mer.

Skrevet

Åååh, girls og startet! *savn* Og penny da, hestejente som jeg var og er. :) Sukk. Sånt no' finnes vel ikke mer.

Åå, Penny husker jeg :) Og Wendy, tegneserien om hun pene jenta som hadde hest i Tyskland. Jeg leste Girls, Topp og Starlet!

Anonymous poster hash: 3bf15...743

Skrevet

Å hahaha de bladene husker jeg, hadde vært moro å sett de igjen, men de er nok kastet for lenge siden! Likte de bladene godt, men husker egentlig ikke noe av de. :(

Gjest crazycatlady
Skrevet

Åå, Penny husker jeg :) Og Wendy, tegneserien om hun pene jenta som hadde hest i Tyskland. Jeg leste Girls, Topp og Starlet! Anonymous poster hash: 3bf15...743

Ja, Wendy og! Husker det startet i Penny, men ble eget blad etterhvert. Ponni og Hest var også to hesteblader. Og Rider, men det forsvant fort igjen. Jeg leste også Topp innimellom husker jeg, men Penny og Starlet var det som var fast. Skulle ønske jeg hadde noen av de bladene enda, sukk. Hadde vært koselig. Vi og gutta leste jeg også, men det var etter Penny og Starlet sin tid.

• 5 år senere...
Skrevet
På 12.1.2014 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Satt og ryddet på loftet da jeg kom over en kasse med gamle girlstegneserier, og da var ryddinga ferdig :P ble sittende å bla i alle og koste meg med det. Er langt opp i 20 årene og dette er vel blader fra da jeg var 13-14 eller noe. Savner den type blader i dag, synes ikke det som er på markedet i dag er noe særlig likt det.

Husker jeg og venninnene mine satt og synes de tegneseriene kunne være litt grisete, alltid noen som hadde sex der haha.

Du har vel ikke de bladene tilfeldigvis enda? 

Skrevet

Ååh minner dere 😀og bladet wendy som dere nevner. Kjøpte det hver uke. Den gang da kostet ikke er ukeblad 60 kr som nå.. husker enda navnet på den ene beste  til wendy; Dixie 

Skrevet

Jeg leste Starlet, Romantikk, Tuppen og Lillemor, og et blad som hadde ekte bilder...hva het det igjen da... AAARRGH står helt stille her!! Handlet om kjærlighet i hvertfall! :P

Anonymkode: 5256e...2dd

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg leste Starlet, Romantikk, Tuppen og Lillemor, og et blad som hadde ekte bilder...hva het det igjen da... AAARRGH står helt stille her!! Handlet om kjærlighet i hvertfall! :P

michelle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...