Gå til innhold

Innbilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi jenter har et lite crush på en fyr, så føler vi noen ganger at crushet vårt ser på oss også. Er det bare innbilling fra vår side, siden vi har et crush eller er det tilfeldig?

(Har et crush eller en tiltrekning til en fyr, føler han sjekker meg ut også. Men når jeg tenker over det så føler jeg det sånn på nesten alle de jeg har crushet på, ikke alle men de fleste jeg møter) Er jeg bare rar eller hæ?

Bare meg?? :rodme:

Anonymous poster hash: fb318...cde
Skrevet

Jeg føler ikke alltid at en jeg har crush på ser på meg. Men en del ganger opplever får jeg inntrykket av at gutten gjør det. Jeg merker forskjell. Men jeg har faktisk opplevd at en jeg trodde ikke la merke til meg, nettopp gjorde det. Så noen er vanskelig å tolke.

Anonymous poster hash: d2bae...f40
  • Liker 1
Skrevet

Jeg føler ikke alltid at en jeg har crush på ser på meg. Men en del ganger opplever får jeg inntrykket av at gutten gjør det. Jeg merker forskjell. Men jeg har faktisk opplevd at en jeg trodde ikke la merke til meg, nettopp gjorde det. Så noen er vanskelig å tolke.

Anonymous poster hash: d2bae...f40

Hmm ja, mente ikke alltid.. Men vet ikke om det er meg, eller om han faktisk sjekker meg ut.. Vanskelig.. Kanskje han uansett har tatt kontakt, noe han ikke har gjort så.. Hehe la gååå

Skrevet

Mange menn reagerer på AT en dame sender ut crush-signalene, uansett hva de mener med det. Kan være det du merker.

JEg får det selv sånn når en mann jeg vet om ser veldig mye på meg med "det" blikket. Selv hvis jeg ikke er interessert å prøver å unnvike.

Anonymous poster hash: b026d...ac2
Skrevet

Når vi jenter har et lite crush på en fyr, så føler vi noen ganger at crushet vårt ser på oss også. Er det bare innbilling fra vår side, siden vi har et crush eller er det tilfeldig?

(Har et crush eller en tiltrekning til en fyr, føler han sjekker meg ut også. Men når jeg tenker over det så føler jeg det sånn på nesten alle de jeg har crushet på, ikke alle men de fleste jeg møter) Er jeg bare rar eller hæ?

Bare meg?? :rodme:

Nei, du er ikke rar ;). Jeg tror at man svært ofte har rett hvis man har den følelsen, men i blant tar man nok feil også. Jeg prøver selv å ikke avsløre for ofte ovenfor mitt crush at jeg gjør det samme med ham ;).

Er det noe annet enn magefølelsen som kan indikere at han gjør det da?

Anonymous poster hash: dee10...abd

Skrevet

Ser han mye i din retning f.eks?

• Liker 1
Skrevet

Ser han mye i din retning f.eks?

Jeg har merket at når jeg tilfeldig gløtter bort på han, så tar jeg han i å ha sett på meg men ser umiddelbart bort. Men jeg tørr ikke si om det er ren tilfeldighet eller at det faktisk er noe.. Hvis jeg er på et treningsapperat kan han plutselig komme ved siden av meg men det er jo et treningssenter så jeg er litt usikker. Vil ikke innbille meg noe, det tørr jeg ikke.

Skrevet

Jeg har merket at når jeg tilfeldig gløtter bort på han, så tar jeg han i å ha sett på meg men ser umiddelbart bort. Men jeg tørr ikke si om det er ren tilfeldighet eller at det faktisk er noe.. Hvis jeg er på et treningsapperat kan han plutselig komme ved siden av meg men det er jo et treningssenter så jeg er litt usikker. Vil ikke innbille meg noe, det tørr jeg ikke.

Edit; treningsenteret jeg ser han mest, så et eksempel :P Vanskelig å stole på magefølelsen egentlig, er full av usikkerhet :P

Skrevet

Ingen flere innspill?? hhehee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...