AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har dere? Anonymous poster hash: 741f5...90c
Mamalama Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Noen produkter; rensen og nattkremen. De er kjempegode begge to! Har prøvd en dagkrem (fluid) for noen år siden også, den var god men ga ikke nok fukt for min hud. Har litt pigmentflekker og burde sikkert prøvd serum osv også.
kills Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Jeg bruker nattkremen. Sliter ikke merkverdig med arr, ujevn hudtone etc. så kan ikke si så mye om det faktisk hjelper. Hadde dog noen merker etter noen kviser øverst i pannen etter sommeren, og de har forsvunnet.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #4 Skrevet 13. januar 2014 Nattkremen er livsserumet mitt, jeg kan virkelig ikke leve uten. Arrene forsvinner så mye fortere og huden ser alltid jevn ut om morran. Anonymous poster hash: e5006...4ab
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #5 Skrevet 13. januar 2014 Jeg har brukt hele serien. Både rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem. Jeg likte denne serien veldig godt, og syns den er mye bedre enn Matis sin White serie. Fikk bukt med mine pigmentproblemer i hvert fall. Det eneste er at selv om jeg elsket følelsen dagkremen ga når jeg påførte den, samt at den faktisk har spf 15 som ikke så mange bra dagkremer har, så ga dagkremen meg smånupper i panna. Rens/toner/serum/nattkrem har aldri gjort det. Denne serien skal jo brukes som en kur mot pigmentflekker, og ikke på fast basis, så derfor gjorde det ikke så mye. Men nattkremen bruker jeg fortsatt som fast nattkrem. Elsker den. Rensen/toner er faktisk noe av det beste jeg har testet, og serumet ga meg glødende hud. Anonymous poster hash: dcb5a...fb7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2014 #6 Skrevet 13. januar 2014 Jeg bruker nattkremen. Sliter ikke merkverdig med arr, ujevn hudtone etc. så kan ikke si så mye om det faktisk hjelper. Hadde dog noen merker etter noen kviser øverst i pannen etter sommeren, og de har forsvunnet. Merkene forsvinner etter en tid uansett, eller mister rødfargen hvertfall. Jeg har prøvd serien og så ingen forbedring i huden, produktene var heller ikke bra for huden min, så følte jeg kastet penger ut av vinduet. Anonymous poster hash: 73e86...c98
Gjest BabyBlue Skrevet 13. januar 2014 #7 Skrevet 13. januar 2014 Nattkremen er veldig god for min hud i hvert fall. Er en stund siden jeg har brukt den da
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2014 #8 Skrevet 14. januar 2014 Holder den ikke på å gå ut av sortimentet?
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #9 Skrevet 14. januar 2014 Holder den ikke på å gå ut av sortimentet? Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: e5006...4ab
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Hvor har du det fra? Anonymous poster hash: e5006...4ab Husker ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå