Gå til innhold

Noen her som har prøvd Decleor sin aroma white serie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere?

Anonymous poster hash: 741f5...90c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen produkter; rensen og nattkremen. De er kjempegode begge to! Har prøvd en dagkrem (fluid) for noen år siden også, den var god men ga ikke nok fukt for min hud. Har litt pigmentflekker og burde sikkert prøvd serum osv også.

Skrevet

Jeg bruker nattkremen. Sliter ikke merkverdig med arr, ujevn hudtone etc. så kan ikke si så mye om det faktisk hjelper. Hadde dog noen merker etter noen kviser øverst i pannen etter sommeren, og de har forsvunnet.

Skrevet

Nattkremen er livsserumet mitt, jeg kan virkelig ikke leve uten. Arrene forsvinner så mye fortere og huden ser alltid jevn ut om morran.

Anonymous poster hash: e5006...4ab
Skrevet

Jeg har brukt hele serien. Både rens/toner/serum/dagkrem/nattkrem. Jeg likte denne serien veldig godt, og syns den er mye bedre enn Matis sin White serie. Fikk bukt med mine pigmentproblemer i hvert fall.

Det eneste er at selv om jeg elsket følelsen dagkremen ga når jeg påførte den, samt at den faktisk har spf 15 som ikke så mange bra dagkremer har, så ga dagkremen meg smånupper i panna. Rens/toner/serum/nattkrem har aldri gjort det. Denne serien skal jo brukes som en kur mot pigmentflekker, og ikke på fast basis, så derfor gjorde det ikke så mye. Men nattkremen bruker jeg fortsatt som fast nattkrem. Elsker den. Rensen/toner er faktisk noe av det beste jeg har testet, og serumet ga meg glødende hud.

Anonymous poster hash: dcb5a...fb7
Skrevet

Jeg bruker nattkremen. Sliter ikke merkverdig med arr, ujevn hudtone etc. så kan ikke si så mye om det faktisk hjelper. Hadde dog noen merker etter noen kviser øverst i pannen etter sommeren, og de har forsvunnet.

Merkene forsvinner etter en tid uansett, eller mister rødfargen hvertfall. Jeg har prøvd serien og så ingen forbedring i huden, produktene var heller ikke bra for huden min, så følte jeg kastet penger ut av vinduet.

Anonymous poster hash: 73e86...c98

Gjest BabyBlue
Skrevet

Nattkremen er veldig god for min hud i hvert fall. Er en stund siden jeg har brukt den da :)

Skrevet

Holder den ikke på å gå ut av sortimentet?

Skrevet

Holder den ikke på å gå ut av sortimentet?

Hvor har du det fra?

Skrevet

Hvor har du det fra?

Husker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...