Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, har sett i det siste at flere på youtube bruker kajal på våtkanten på øyelokket, liksom drar tilbake øyelokket og tegner under vippene.

Før jeg prøver noe sånt og finner ut at det er et helvete å få av med sminkefjerner så spør jeg her, er det vanlig?

Trodde at man bare tegnet kajalen over øyevippene?

Bruker mascara, øyeskygge osv, men har aldri fått det til mellom kajal. Når jeg er ferdig med å tegne den på, ser man hud mellom øyevippene og kajalstreken, får den aldri tett nok og det irriterer meg.

Anonymous poster hash: bbca2...4e7
Videoannonse
Annonse
Gjest Hyssingen
Skrevet

gjør det alltid. Forsvinner sammen med mascaren når du vasker den av.

Skrevet

Ja det rer sånn det skall gjøres. Kan også bruke det om du ikke bruker kajal i det hele tatt da ser vippene fyldigere ut

Skrevet

Jaaaa, det forklarer vel litt hvorfor jeg aldri fikk til kajalen om det skal under vippene og ikke over.. takker!

Anonymous poster hash: bbca2...4e7
Skrevet

Du kan bruke både over og under. Men noen kajaler er beregnet kun til våtkanten, så det kan være lurt å sjekke opp før du kjøper en. F.eks. Isadora Inliner kajal er for våtkanten.

Denne metoden heter forresten "tightlining" om du vil lese litt mer om det. Veldig lur metode for å "forlenge" vippene :)

Skrevet

Jeg bruker sånn våt linergreie på våtlinjen oppe. Bruker ikke noe oppe på selve øyelokket. Det blir ikke fint på meg.

Det går av når jeg vasker ansiktet. Ikke noe pes overhodet.

Anonymous poster hash: 52819...f3c
Skrevet

Du kan bruke både over og under. Men noen kajaler er beregnet kun til våtkanten, så det kan være lurt å sjekke opp før du kjøper en. F.eks. Isadora Inliner kajal er for våtkanten.

Denne metoden heter forresten "tightlining" om du vil lese litt mer om det. Veldig lur metode for å "forlenge" vippene :)

holder denne lineren lenger på våtkanten enn andre?

Skrevet

holder denne lineren lenger på våtkanten enn andre?

Har ikke prøvd så mange, men har grei holdbarhet på meg, ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...