AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Eksen til kjæresten min har plutselig blokkert meg og tatt opp bokkeringen på kjæresten. Aldri snakket med hun eller noe før, men klarte tilfeldig hvis å trykke på navnet hennes når jeg søkte på venninna mi på facebook (de heter det samme, bare ikke samme etternavn). Skjønner egentig ikke hvorfor jeg stusser over det men, man må jo henge seg opp i alt vet dere.... Anonymous poster hash: 25454...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Skjønner ikke hva du spør om...Anonymous poster hash: 9d9e9...68b 2
Ninette Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Du kan ikke søke henne opp dersom du er blokkert. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Du kan ikke søke henne opp dersom du er blokkert. Jo. Men når jeg klarte å trykke på henne så kom det opp "side kan ikke vises" også stod det "det skjedde en feil" Anonymous poster hash: 25454...ba2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Jo. Men når jeg klarte å trykke på henne så kom det opp "side kan ikke vises" også stod det "det skjedde en feil" Anonymous poster hash: 25454...ba2 Nei. Jeg har flere som har blokkert meg, men de kommer ikke frem om jeg søker på dem. Anonymous poster hash: fef66...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 hun er sikkert redd for at typen skal være utro mot henne. Anonymous poster hash: fef66...0c0
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 Nei. Jeg har flere som har blokkert meg, men de kommer ikke frem om jeg søker på dem. Anonymous poster hash: fef66...0c0 JOOO, hvis du googler dem uten å være innlogget, så trykker på linken til siden deres på facebook og logger inn. Kun de som blokkert vil få beskjed om at siden ikke finnes. Anonymous poster hash: bdb30...e3f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 JOOO, hvis du googler dem uten å være innlogget, så trykker på linken til siden deres på facebook og logger inn. Kun de som blokkert vil få beskjed om at siden ikke finnes. Anonymous poster hash: bdb30...e3f javel,men nå snakket jeg om søkefeltet på facebook. Ikke på google. og såvidt jeg kan se så søkte ts på henne i søkefeltet på facebook.. Anonymous poster hash: fef66...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå