Fru Fomle Skrevet 19. mai 2004 #1 Skrevet 19. mai 2004 Har noen tips om fine kjærlighetsdikt som egner seg for høytlesing under middagen av en gjest (søster til bruden)?
Christinamor Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Diktet " Å Eiga" av Aslaug Vaa er nydelig, pappa leste det til oss i bryllupet: Se link lenger ned!
Fru Fomle Skrevet 19. mai 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. mai 2004 Tusen takk, det var nydelig. :-) Tror forresten det ikke er lov å legge ut hele teksten, men jeg har kopiert det allerede. Supert!
Livets datter Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Tror forresten det ikke er lov å legge ut hele teksten, men jeg har kopiert det allerede. Supert! Det er riktig. Vi må linke...
Christinamor Skrevet 19. mai 2004 #5 Skrevet 19. mai 2004 UUps, det var jeg ikke klar over, ble så ivrig her jeg sitter.... Linken er her: http://www.uib.no/isf/eyr/1998a/0346.html
Lala Skrevet 19. mai 2004 #6 Skrevet 19. mai 2004 Har dere noen flere dikt å komme med.. PÅ BOKMÅL!! Jeg kunne også gjerne tenkt meg å lese dikt.
Linn3c Skrevet 19. mai 2004 #7 Skrevet 19. mai 2004 Eg tok meg ein tur innom ein bokhandel no i vinter og då var det sal på mange ulike bøker. Mellom anna var der nokre kjærleiksdiktbøker, og då måtte eg berre ha meg ei! :D Ha augo med deg når du er på shopping, der kan jo vera du dett oppi noko? Eventuelt så er jo bruktbutikkar eit flott kjelde til mange flotte og gamle dikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå