AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Har et problem jeg ikke klarer å løse. Dukker hele tiden opp ads på skjermen min! Altså, jeg er inne på virus frie sider, så det har ingenting med det å gjøre. Men mens jeg er inne på en side så kommer det opp en irriterende ad til venstre eller høyre. Jeg bruker AVG og søkte nettopp igjennom hele datamaskinen med den, men er visst ikke noe virus å finne. Så jeg aner ikke hva det er Noen anelse om hvordan jeg kan få fjernet dette? Anonymous poster hash: f8dbc...5dc
Gjest Fjotten Skrevet 12. januar 2014 #2 Skrevet 12. januar 2014 Har du et eksempel? Ads er ikke akkurat unormalt. Skjermbilde?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #3 Skrevet 12. januar 2014 Har du et eksempel? Ads er ikke akkurat unormalt. Skjermbilde? Den til høyre er jo vanlig, den er jeg vant til. Men så ser du den på toppen, den pleide aldri å komme før. Du ser forresten at det står "ads by adsafer" under den? Når jeg trykker på "hide these ads" så får jeg beskjed om at det kommer til å komme tilbake om 24 timer med mindre jeg avinstallerer programmet. Men når jeg sjekker kontrollpanelet og sjekker installerte programmer, så finner jeg ingen spor av det programmet de ber meg om å avinstallere! Forvirrende Anonymous poster hash: f8dbc...5dc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #4 Skrevet 12. januar 2014 Når jeg trykker på hide ads, får jeg dette opp Anonymous poster hash: f8dbc...5dc
-Jiinxs- Skrevet 12. januar 2014 #5 Skrevet 12. januar 2014 (endret) Om du vet hvor du går i Chrome for å avinstallere extensions så ville jeg ha gjort det med 'safesaver extension' og om du ikke har Adblock så ville jeg installert det også. Jeg ville aldri ha trykket på slike reklamer, de popper bare fram senere. Mens med adblock så vil de bli vekke for "alltid": Endret 12. januar 2014 av -Leon-
Heart Skrevet 12. januar 2014 #6 Skrevet 12. januar 2014 Hvis du ikke klarer å finne ut hvordan du kan avinstallere, pleier gratisversjonen av Malwarebytes Anti-Malware å ta knekken på sånne programmer. Ad-Aware kan også være verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå