Gjest Anri Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hei Er det noen her som har vært på ferie i Hellas som har erfaring med Skiathos, Rhodos eller Kreta? Det er jeg og kjæresten min som skal reise, vi er i en alder av 20-25. Vi tenker en rolig avslapningstur, men vil gjerne at det skal være litt liv også Har tenkt veldig på Skiathos, det ser så nydelig ut der! Noen anbefalinger av plasser eller hoteller i en av plassene, spesielt skiathos?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 Har vært både på Kreta og Rhodos. Rhodos var jeg på partytur med jentene, og Kreta var jeg sammen med kjæresten. Vil absolutt anbefale Sunprime Platanias på Kreta, helt suuupert hotell!! Likte begge plassene, virket ikke som det var så veldig mye party der vi var på Kreta, men kanskje fordi vi ikke prøvde å oppsøke det, heller Anonymous poster hash: bdc69...b73
Dricka Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har vært 2 ganger på Kreta og en gang på Rhodos. Likte Rhodos best.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Jeg har vært 2 ganger på Kreta og en gang på Rhodos. Likte Rhodos best. HAHA, enig! Slomrer litt på nesa nå. Rhodos er best. YEAH. Anonymous poster hash: 5d7c4...f6d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Har vært på Rhodos 6 ganger stor koser meg på Rhodos.. Vi har brukt å bu på Sunwing. Selv om det er et familie anlegg så er det midt i blinken å reise dit uten barn. Kreta er også en bra plass Avra imperial Beach resort er et kjempe flott anlegg Anonymous poster hash: 1b9b0...b49
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Jeg vil anbefale Skiathos. Har vært både på Rhodos, Kreta og Skiathos, men ingenting slås Skiathos. Det er absolut nydelig der Anonymous poster hash: 5dfd2...8f1 1
Høhø Skrevet 11. januar 2014 #7 Skrevet 11. januar 2014 Har bare vært på Skiathos, var kjempefint der! Superkoselig, ikke så altfor turistifisert!
pantertante Skrevet 11. januar 2014 #8 Skrevet 11. januar 2014 Jeg vil anbefale Skiathos. Har vært både på Rhodos, Kreta og Skiathos, men ingenting slås Skiathos. Det er absolut nydelig der Anonymous poster hash: 5dfd2...8f1 Veldig enig med deg. Har også vært på alle tre og Skiathos er en vinner for meg òg.
Gjest Anri Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Takk for svar ! Hvor har dere vært i skiathos? Hvilke hotell lå dere på? Vi har lyst og ligge nær stranden, men vil ikke ligge for langt borte ifra en by heller
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #10 Skrevet 12. januar 2014 Jeg var på Skiathos. Vi lå på hotell midt i byen, ganske greit da det var første gang vi reiste utenlands alene. Strendene var fantastiske. Den ene stranda, som jeg ikke husker hva heter men som var 1 av eurpas beste, var nyedlig. Solsenger er absolutt et must, iallefall da jeg var der, var utrolig varmt og masse sol. Sengene kostet noen euro å ligge på så husk å ha med kontanter.Anonymous poster hash: 9ddb3...5e7
hjertesukka Skrevet 12. januar 2014 #11 Skrevet 12. januar 2014 Har vært både på Rhodos og Skiathos og likte meg i grunnen på begge plassene. På Rhodos er det gjerne mer å se på og mer severdigheter. Mens Skiathos er mer idyllisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå