Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gjort mine research, og jeg tror på deg når du sier det bare er løgn og at det ikke foregår. Du er ikke en del av det, dette gjelder bare for visse folk. "Alle som snakker negativt om frimureriet blir fort fiender" og "Om man bryter hemmelighetsløftet skal blant annet innvollene slites ut og kastes i havets avgrunn"

Du hadde rett angående tidligere spekulasjoner etc, når jeg søkte litt rundt på nettet fant jeg så mye stygt om frimurerne at jeg ikke gidder å bry meg lengre. Folk har sagt nok.

Takk for meg

Anonymous poster hash: f343f...65a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg gjort mine research, og jeg tror på deg når du sier det bare er løgn og at det ikke foregår. Du er ikke en del av det, dette gjelder bare for visse folk. "Alle som snakker negativt om frimureriet blir fort fiender" og "Om man bryter hemmelighetsløftet skal blant annet innvollene slites ut og kastes i havets avgrunn"

Du hadde rett angående tidligere spekulasjoner etc, når jeg søkte litt rundt på nettet fant jeg så mye stygt om frimurerne at jeg ikke gidder å bry meg lengre. Folk har sagt nok.

Takk for meg

Anonymous poster hash: f343f...65a

Hva sier du egentlig her?

Du har tydeligvis plukket opp en del "grums" der ute. Nettet er ikke en god informasjonskilde når det kommer til frimureri.

Jeg skjønner ikke om innlegget ditt sier at du har fått bekreftelse eller avkreftelse på dine antagelser.

Anonymous poster hash: 9a81f...593

• Liker 1
Skrevet

Hva er poenget med å være med i disse losjene?

Anonymous poster hash: bdbe2...bee

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...