AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 På onsdag hadde jeg min første treningstime på over et halvt år, ble så støl at jeg nesten ikke kunne gå ned trappen da jeg var ferdig. Hadde med en PT så regnet med at det gikk bra. På fredag derimot ble det benet mitt så stivt og vondt at jeg ikke klarte å bøye det, jeg klarer nesten ikke å gå og det gjør vondt når jeg ligger. Har vært vært støl før, men ikke på denne måten. Nå begynner jeg å bli litt urolig. Det kniper fra toppen av kneet til nesten lysken. Tror jeg begynte å få vondt etter knebøy. Vært innom tanken på lårhøne, men litt usikker. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å løsne opp, eller hva dette eventuelt er? Jeg prøver å gå litt rolig på stedet 1-2 ganger i timen og smører jevnt på med tigerbalsam og ibux-gel. Men dette hjelper bare noe. Anonymous poster hash: 05889...abd
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 På onsdag hadde jeg min første treningstime på over et halvt år, ble så støl at jeg nesten ikke kunne gå ned trappen da jeg var ferdig. Hadde med en PT så regnet med at det gikk bra. På fredag derimot ble det benet mitt så stivt og vondt at jeg ikke klarte å bøye det, jeg klarer nesten ikke å gå og det gjør vondt når jeg ligger. Har vært vært støl før, men ikke på denne måten. Nå begynner jeg å bli litt urolig. Det kniper fra toppen av kneet til nesten lysken. Tror jeg begynte å få vondt etter knebøy. Vært innom tanken på lårhøne, men litt usikker. Noen som har noe tips til hva jeg kan gjøre for å løsne opp, eller hva dette eventuelt er? Jeg prøver å gå litt rolig på stedet 1-2 ganger i timen og smører jevnt på med tigerbalsam og ibux-gel. Men dette hjelper bare noe. Anonymous poster hash: 05889...abd For meg virker det som du har trent litt hardt og at det går over Anonymous poster hash: 36a0c...83e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Kanskje fått en real strekk? Tigerbalsam er nok ikke så dumt nå. Prøv uansett å beveg benet så mye som mulig uten stor belastning. Anonymous poster hash: 246aa...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå