Gå til innhold

~ Salget av Nokia-telefoner raser i Sverige ~

Hvilken telefon sverger du til?  

1. 1. Hvilken telefon sverger du til?

• Motorola
      1
    • Nokia
      21
    • Samsung
      2
    • Ericsson
      14
    • Andre
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sony Ericsson har passert Nokia i salget av nye mobiltelefoner i Sverige. Den finske mobilgiganten Nokias markedsandel har rast fra 56 til 34 prosent på 14 måneder.

Japanske Motorola og koreanske Samsung tar også innpå Nokia.

Les saken her.

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg har nokia nå, men den neste blir en ericsson. :-)

Skrevet

Stemte Nokia siden jeg i alle år har hatt det, men tror nok at jeg kommer til å kjøpe noe annet når den jeg har nå har tatt kvelden. Selv om de tre jeg har hatt har holdt i over tre år alle sammen så føler jeg for å prøve noe annet nå...

Skrevet

Jeg har Siemens og har ikke tenkt å bytte den ut på en stund.

Skrevet

Stemte Nokia, hadde det før og trivdes med det. Låner en ericson nå, og jeg blir gaal . Den har håpløse menyer og henger etter på bokstavene nå jeg skriver meldinger. Utrolig irriterende.

Gjest GreenSky
Skrevet
Stemte Nokia' date=' hadde det før og trivdes med det. Låner en ericson nå, og jeg blir gaal . Den har håpløse menyer og henger etter på bokstavene nå jeg skriver meldinger. Utrolig irriterende.[/quote']

Jeg lånte også en ericsson for ikke så lenge siden, og skjønte ikke bæret. At jeg ikke hadde bruksanvisning gjorde ikke saken bedre. Menyen er ganske forskjellig fra nokia, så det tar en stund før en blir vant med dem. Men de jeg kjenner som har byttet fra nokia til ericksson har ikke tenkt å bytte tilbake, de er fornøyde.

Gjest Elenath
Skrevet

Jeg har Samsung og er kjempefornøyd. Kommer til å holde meg til det merket tror jeg.

Skrevet

Me too.

Skrevet

Jeg har Nokia nå, vet ikke hva jeg kjøper neste gang, men det kan like gjerne bli Nokia som noe annet. Jeg er fornøyd med dem jeg.

Skrevet

Jeg har hatt mange Nokia, og de er uten tvil de beste brukstelefonene.

Problemet med Nokia er designet.

De er store, kjedelige og klumpete.

Jeg skal ha meg en Nokia igjen en dag, men ikke før de gjør noe med utseendet på telefonene.

Skrevet

Jeg digger Siemens, jeg. Nokia vil jo helst ikke at man går med mobilen i bukselomma på en fuktig dag, de.

Siemens går ikke ut og sier at mobilen ikke kan ligge i veske/innerlomme/bukselomme de dagene det regner. Min Siemens har blitt kastet opp i et glass øl, den. Eneste forskjellen jeg merket var at den sluttet med tendensene til å skru seg av i tide og utide :wink:

Livets Datter: Jeg synes Siemens burde vært et alternativ i avstemmingen. Er ikke så lenge siden det kom ut tall på at Siemens selger flere telefoner i Norge enn Nokia. (Jeg finner dessverre ikke artikkelen igjen, det er en stund siden jeg leste det.)

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har sony-ericsson, og er fornøyd med den, menyen på min er veldig enkel, ikke såå ulikt nokia, tror nok man kan finne frem ganske greit uten å bruke bruksanvisning.

Skrevet

Nokia, og vil egentlig ikke ha noe annet. Er vant til menyene og måten telefonen er satt opp på, og har aldri hatt noe problem med mine telefoner (mange klager over defekter på nokia-telefoner). Hadde motorola for lenge siden, som min første mobil, men den forsto jeg lite av... :klø:

Skrevet

Jeg er nå på min tredje mobil, og de to siste har vært fra Simens. Jeg er godt fornøyd.

Piglet

Gjest Ethereal
Skrevet

Min forrige var Nokia, og var et mandagsbarn fra begynnelsen, med bare problemer. Men liten og lekker (6510). Nå har jeg Samsung E-710, som jeg kjøpte pga designet, mest. Sambo kjøpte den siste Nokia 6230 (eller noe slikt), og etter å ha sett den i funksjon, angrer jeg på Samsungen til knappe 4000.... :oops:

Så min neste blir nok sikkert Nokia igjen, dog en av "business"-telefonene som dessverre er ganske dyre.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har en nokia, og har alltid hatt nokia, men kommer neppe til å kjøpe nokia neste gang....

Etter at Nokia tok av skikkelig på mobil-salget har bare kvaliteten på telefonene sunket og sunket.....

Clea

Skrevet

Akkurat nå har jeg en Nokia, men har lyst på en Ericsson telefon. Er egentlig fornøyd med min Nokia, men har lyst til å ha et annet merke neste gang.

Når det gjelder menyen på Ericsson telefonene, vil i hvert fall jeg påstå at på de nyere Ericsson telefonene er de ganske å lette og brukervenlige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...