AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #1 Skrevet 11. januar 2014 Hei! De siste månedene har jeg snakket en del med en fyr. Han er tretten år eldre enn meg (jeg er atten), og først tenkte jeg ikke noe særlig over det - siden jeg egentlig ikke hadde sett for meg at jeg kom til å bli særlig interessert. Han bor helt i Oslo, mens jeg bor lenger nord - og nå vil han møte meg. Vi ble vel og merke kjent via ei nettside, men har sendt litt bilder og snakket i telefonen. Jeg har sagt at jeg vil møte ham, men jeg blir litt skremt når jeg tenker på det - fordi jeg har hørt så mange skrekkhistorier. Er dette 100 % feil eller? Håper på noen gode råd. Anonymous poster hash: 41ba0...658
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #2 Skrevet 11. januar 2014 13 års aldersforskjell trenger ikke bety noe. Men du er 18 år og da er det ganske mye. Hadde du vært over 20, så blir det litt annerledes. I tillegg har du aldri møtt denne fyren i virkeligheten. Jeg vil nok råde deg til å ikke møte denne fyren. Anonymous poster hash: f8cd4...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #3 Skrevet 11. januar 2014 Er litt for mange ting som ikke er i din favør her. Aldersforskjell kan være greit når man er over en viss alder, men 13 år er for mye når du bare er 18. I tillegg er dette over nett og han bor langt unna. Så jeg vil si med rimelig stor sikkerhet at han er ute etter et ligg. Og jeg ville ikke reist så langt bare for det. Anonymous poster hash: 0cac6...ba4 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #4 Skrevet 11. januar 2014 Takk for svar! Kan innrømme at jeg ikke har et særlig aktivt sexliv, men det plager meg ikke. Jeg har selvfølgelig tenkt på at han bare er ute etter et ligg, men det er ikke det som plager meg mest. Det som skremmer meg, er tanken på om han noen gang ville gjort noe mot min vilje. Jeg liker ikke å tenke slikt om folk jeg ikke kjenner - men jeg klarer bare ikke å unngå det. Har sagt til ham at vi kan møtes og ta en kopp kaffe, når han eventuelt er i nærheten (eller omvendt) - for jeg vil ikke ha det presset på meg om han skulle reise 100 mil bare for min del. Bare for sex. Og så tenker jeg jo at om jeg skulle møte han, hadde det beste vært om det var på en offentlig plass. Anonymous poster hash: 41ba0...658
minister-mio Skrevet 11. januar 2014 #5 Skrevet 11. januar 2014 Er mer enn 13 års forskjell på meg og mannen. Har du gode følelser for fyren, go for it! 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2014 #6 Skrevet 11. januar 2014 Kjør på! Anonymous poster hash: 3d463...b91
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #7 Skrevet 12. januar 2014 Hei! Jeg møtte kjæresten min over nettet. Det er 11 års aldersforskjell mellom oss. Etter at vi hadde sendt mellinger med hværandre i en ukes tid møttes vi, og er kjærester den dag idag. Han er 28 og jeg er 17 så historiene våre er ikke så ulike;) jeg mener du ikke skal være redd for å møte han. Alderen betyr ingenting!Anonymous poster hash: 57287...1d2
Gjest Gjest Skrevet 12. januar 2014 #8 Skrevet 12. januar 2014 I og med det at du fremdeles er tenåring skal det mye til for at du ikke får deg en ekstra pappa som du puler på, ja.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2014 #9 Skrevet 12. januar 2014 Hei! Jeg møtte kjæresten min over nettet. Det er 11 års aldersforskjell mellom oss. Etter at vi hadde sendt mellinger med hværandre i en ukes tid møttes vi, og er kjærester den dag idag. Han er 28 og jeg er 17 så historiene våre er ikke så ulike;) jeg mener du ikke skal være redd for å møte han. Alderen betyr ingenting!Anonymous poster hash: 57287...1d2 Hvor gammel var du da dere møttes? :O Anonymous poster hash: de6d2...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå